• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

گام بزرگ آبفای استان اصفهان برای خدمت رسانی به روستاییان/ مشترکین روستایی برای دریافت خدمات با ۱۵۲۲ و برای اعلام حوادث با ۱۲۲ تماس بگیرند

  • کد خبر : 1434
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
گام بزرگ آبفای استان اصفهان برای خدمت رسانی به روستاییان/ مشترکین روستایی برای دریافت خدمات با ۱۵۲۲ و برای اعلام حوادث با ۱۲۲ تماس بگیرند
مدیر عامل شرکت آبفای استان اصفهان از دسترسی تمام مشترکین روستایی این شرکت به سامانه 1522 برای دریافت خدمات 23 گانه خبر داد.

به گزارش ریاح نیوز، مهندس هاشم امینی مدیر عامل آبفای استان اصفهان اعلام کرد: با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی از ابتدای سال جاری، موضوع ارائه خدمات مشابه و یکسان به مشترکین ساکن در شهرها و روستاهای تحت پوشش در دستور کار قرار گرفت که حاصل آن جایگزین کردن سامانه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۲ به جای سامانه قبلی ۱۵۲۳ است.

از ابتدای شهریور ماه سال جاری تمام ۲۳۴ هزار مشترک ساکن در روستاهای تحت پوشش می توانند با گرفتن شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۲۲ نسبت به درخواست و دریافت خدمات ۲۳ گانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اقدام کنند.

روستاییان تحت پوشش این شرکت از این پس می توانند خدماتی همچون درخواست انشعاب، صدور و پرداخت صورت حساب، تفکیک واحد، تغییر مشخصات، تغییر کاربری و درخواست تعویض کنتور را به صورت غیرحضوری از طریق سامانه ۱۵۲۲ دریافت کنند.

با توجه به حذف قبوض کاغذی آب بها و ارسال پیامکی صورت حساب، مشترکین ساکن در روستاها باید در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود در سامانه ۱۵۲۲ اقدام کنند.

کسانی که هنوز شماره تلفن همراه خود را در بانک اطلاعات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ثبت نکرده اند می توانند با استفاده از یکی از روش های چهارگانه تماس با سامانه ۱۵۲۲ و استفاده از کلید شماره ۹، مراجعه به پرتال آبفای استان اصفهان به نشانی  www.abfaesfahan.ir و انتخاب گزینه درخواست ثبت شماره تلفن همراه، نصب کارافزار (اپلیکیشن) همراه آبفای اصفهان و استفاده از کد دستوری  #۱۵۱۵۲۲*۶۶۵۵* نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود اقدام کنند.

در ادامه ارائه خدمات یکسان به مشترکین این شرکت، از این پس شهروندان و روستاییان ساکن در ۹۳ شهر و ۹۵۱ روستای تحت پوشش می توانند هر گونه حوادث رخ داده در شبکه های آب و فاضلاب را با سامانه امداد و حوادث ۱۲۲ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=1434

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.