• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
استانها / اصفهان

گام‌های بلند مرحله دوم کمک مؤمنانه در اصفهان/ ۴۰۰ سری جهیزیه و ۵۵ هزار بسته و بن معیشتی توزیع می‌شود

  • کد خبر : 924
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
گام‌های بلند مرحله دوم کمک مؤمنانه در اصفهان/ ۴۰۰ سری جهیزیه و ۵۵ هزار بسته و بن معیشتی توزیع می‌شود
فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با اشاره به توزیع ۳۰ هزار بسته کمک معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان اصفهان گفت: تعداد ۲۵ هزار بن خرید کالا نیز در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزراش ریاح نیوز، سردار مجتبی فدا در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه گفت: آغاز توزیع مجموعه کمک‌های معیشتی در راستای لبیک به ‌فرمان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر ورود به عرصه کمک مؤمنانه در جای‌جای استان اصفهان برگزار شد و یکی از شهرستان‌هایی که همیشه در عرصه کمک‌های مؤمنانه پیش تاز بوده، خمینی‌شهر است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: قرار بر این شد که امروز افتتاحیه اولین نوبت از مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهر برگزار شود؛ در این زمینه تعداد ۴۰۰ جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند استان اصفهان فراهم‌ شده است که این جهیزیه‌ها دارای ۲۳ قلم کالا است و می‌توان گفت تمام وسایل یک جهیزیه کامل را دارا است.

وی با اشاره به توزیع ۳۰ هزار بسته کمک معیشتی در این مرحله تصریح کرد: تعداد ۲۵ هزار بن خرید کالا نیز در بین نیازمندان توزیع می‌شود که مبلغ هزینه شده برای هر بسته کمک معیشتی و بن‌ها نزدیک به ۲۵۰ هزار تومان است.

سردار فدا در خصوص اجرای طرح اطعام علوی بیان داشت: در ایام عید سعید غدیر خم تعداد یک ‌میلیون پرس غذا در غالب این طرح در سطح استان اصفهان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: انتظار داریم که در این مرحله نسبت به مرحله قبل، حجم بیشتری از کمک‌ها را به دست نیازمندان برسانیم و شاید از این اقدامات راضی باشیم اما هرگز به این سطح کمک نیز قانع نیستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این ایام و به‌ ویژه رزمایش کمک مؤمنانه شاهد این هستیم که مردم کشور و استان با توجه به مشکلات اقتصادی، کمک به هم‌نوع را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند و حضور خود در خط ولایت و رهبر انقلاب اسلامی را نشان داده‌اند.

سردار فدا در پایان خاطرنشان کرد: نوبت بعدی از مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه دهه اول ماه محرم و نوبت دیگر در دهه سوم ماه صفر هم‌زمان با ایام اربعین حسینی خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.