• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کلاهبرداری با سوءاستفاده از تصویر رئیس پلیس راهور اصفهان

  • کد خبر : 9883
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
کلاهبرداری با سوءاستفاده از تصویر رئیس پلیس راهور اصفهان
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از مسدود کردن صفحه‌ای در فضای مجازی که با سوءاستفاده از تصویر رئیس پلیس راهور استان اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ریاح، جهانگیر کریمی معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: اخیراً با رصد هوشمندانه کارشناسان پلیس راهور استان در فضای مجازی صفحه‌ای مشاهده شد که با سوءاستفاده از تصویر رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کند.

وی افزود: در این صفحه کلاهبرداران برای جلب اعتماد کاربران از عنوان سرهنگ و یا سرگرد و درج تصویر رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان استفاده و با این شیوه بابت صدور گواهینامه‌های رانندگی از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند.

کریمی بیان کرد: کلاهبرداران بابت هر گواهینامه رانندگی تقلبی از مشتریان خود مبلغ ۱۰ میلیون تومان دریافت کرده و برای واریز وجه نیز شماره کارت‌های اجاره ای را به مشتریان خود ارائه می‌دادند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تعدادی از شهروندان با مشاهده این صفحه در فضای مجازی فریب خورده و مبالغ درخواستی را به حساب‌های ناشناس واریز کردند، گفت: پس از شناسایی این صفحه، بلافاصله اقدامات لازم در خصوص مسدودسازی آن انجام شده و تلاش برای دستگیری دایرکننده و افراد مرتبط با این صفحه در دستور کار پلیس فتا استان اصفهان قرار گرفته است که نتیجه آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه صفحات مشابهی که دارای چنین تبلیغاتی باشند صرفاً به جهت فریب شهروندان طراحی شدند و در خصوص کلاهبرداری افراد مجرم در فضای مجازی هشدار داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید بدانند که برای دریافت گواهینامه فقط باید از طریق آموزشگاه‌های مجاز اقدام کنند و فریب افراد سودجو را نخورند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=9883

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.