• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
19
میثم ریاحی

کلام رهبری را عملیاتی کنید

  • کد خبر : 697
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۴۷
کلام رهبری را عملیاتی کنید

تقریباً دو دهه است که رهبر معظم انقلاب، هرسالی را با یک شعار نامگذاری می کنند که سرمشق عملکرد مردم و مسئولین در سال شود تا با این بصیرت و ژرف اندیشی به پیشرفت و آبادانی برسیم. اما متأسفانه در بسیاری از سال های گذشته و حتی سال جاری، فرمایش ایشان توسط ملت و دولت […]

تقریباً دو دهه است که رهبر معظم انقلاب، هرسالی را با یک شعار نامگذاری می کنند که سرمشق عملکرد مردم و مسئولین در سال شود تا با این بصیرت و ژرف اندیشی به پیشرفت و آبادانی برسیم. اما متأسفانه در بسیاری از سال های گذشته و حتی سال جاری، فرمایش ایشان توسط ملت و دولت به معنای کامل کلمه، اجرایی و عملیاتی نشده است.

ایران که همیشه سربلند و پایدار بوده است، بعد از انقلاب و با نظام حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران توانسته که در جهان تأثیرگذار باشد به طوری که بسیاری از ملت ها با تأسی از این انقلاب اسلامی ایران، اقدام به انقلاب نموده و با حکومت های ظلم و فاسد به مقابله پرداخته اند، حال چگونه می تواند قدر نعمت بزرگ الهی یعنی وجود رهبری معظم را آن هم با بی توجهی به کلام ایشان نداند.

در واقع خیلی صریح و شفاف باید بگوییم اگر می خواهیم موفق و پیروز باشیم و در مسیر درست و پیشرفت قرار بگیریم، بهترین راه این است که هر سال کلام رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کنیم. اگر ایشان اعلام می کنند “رونق تولید” و “جهش تولید” یعنی در این بخش و در این مسیر موفقیت منتظر ملت ایران است و به نوعی کمبودها و مشکلات ما نیز در این زمینه است و باید آن ها را مرتفع نمائیم. هرگز نباید کلام رهبری در حد یک شعار سال باقی بماند و فقط بر روی سربرگ نامه ادارات و بنرهای تبلیغاتی در سطح کشور از آن استفاده شود، بلکه باید در تمامی مسیرهای حرکتی و قدم های حکومتی ملت و دولت، این شعار عملیاتی شود و به منصه ظهور برسد. بسیاری از ملت های جهان غبطه می خورند که چرا یک رهبر عالم، حکیم و فرزانه ای مثل آیت اله العظمی الامام خامنه ای رهبر ملت ایران ندارند و آرزویشان داشتن چنین هادی و رهبری است. پس ناشکری است اگر دقت به فرمایش ایشان نشود و نگاهمان به انگشت اشاره او نباشد. این یک مطالبه و تذکر جدی به همه است، تا زمانی که اجرایی شدن کلام رهبر معظم انقلاب برای ملت و دولت تبدیل به یک دغدغه و هدف نشود و مبنای اجرایی شدن دستورات و حرکت ها، شعار تعیین شده از طرف ایشان نباشد، هرگونه حرکتی در این کشور ابتر خواهد ماند. زیرا فکر، ایمان، تقوی و بصیرت رهبری به گونه ای است که همواره آینده نگری و بینش عمیق در آن موج می زند و راه روشن را نشان ملت و دولت می دهد. بنابراین چه چیزی بهتر ازاین که در راه روشن حرکت کنیم و اقدام و عملمان مطابق با آینده ای روشن باشد.

تأکید می کنم بر این که موفقیت بیشتر در این کشور زمانی صورت می گیرد که کلام رهبری اجرا شود. پس همه ملت و دولت عزم خود را جزم نموده و کلام رهبری را عملیاتی کنید تا عاقبت به خیر شوید.

البته عده ای ممکن است مخالف این موضوع باشند و خلاف این جهت حرکت کنند، خوب این ها افرادی هستند که با بی بصیرتی و غفلت تمام مثل کبک سر خودشان را در برف کرده اند و نمی خواهند متوجه باشند که اطرافشان چه می گذرد. امروز که ایران به دلیل بصیرت و آگاهی رهبر معظم انقلاب، جایگاه پیدا کرده است که بسیاری از ملت های دنیا آرزویشان این است ای کاش آن ها جای مردم ایران بودند و یا در کنار مردم ایران بودند، چگونه بعضی ها قصد دارند که نبینند و نشنوند. امروز که ایران به موقعیتی رسیده است که بسیاری از کشورهای همسایه از ایران کمک و همفکری می گیرند و بدون مشورت با این کشور اقدام به کاری نمی کنند، خوب از کجا این موقعیت به دست آمده است؟ فقط مردم خوب و انقلابی، نه بلکه وجود پرخیرو برکت رهبرمعظم انقلاب و به موقع عمل نمودن ایشان در دنیا باعث شده است که موقعیت ایران یک موقعیت استراتژیک برای دنیا به ویژه منطقه خاورمیانه باشد. به هر حال مخالفان نیز چه بخواهند و چه نخواهند، وجود ذی جود رهبر معظم، افتخار این ملت است و مخالفان هستند که باید سر از برف بیرون کشیده و هوشیار شوند، در غیر این صورت آن ها هستند که ضرر می کنند.

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=697

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.