• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

کسب رتبه نخست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در سنجش شاخص‌های عمومی و اختصاصی آموزش و پرورش استان ها

  • کد خبر : 3694
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کسب رتبه نخست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در سنجش شاخص‌های عمومی و اختصاصی آموزش و پرورش استان ها
علیرضا محمودی گفت: با حمایت مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، تلاش همه معاونت‌ها، روسا و کارکنان ادارات آموزش و پرورش سراسر استان، موفق شدیم شاخص‌های تدوین شده را اجرایی و رتبه نخست سنجش شاخص‌های عمومی و اختصاصی آموزش و پرورش استان ها را کسب کنیم.

به گزارش ریاح، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، علیرضا محمودی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در راستای اجرای بند “الف” و “ب” ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، در سنجش موفقیت دستگاه ها در راستای تحقق وظایف محول شده و تکالیف تعیین شده در نقشه راه اصلاح نظام اداری در شاخص‌های عمومی و اختصاصی آموزش و پرورش استان ها در سال ۹۸ که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد، در بین ۳۱ استان موفق به کسب رتبه نخست شده است.

پیش از آن اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در رتبه سوم قرار گرفته بود که با حمایت مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، تلاش همه معاونت‌ها، روسا و کارکنان ادارات آموزش و پرورش سراسر استان، موفق شدیم شاخص‌های تدوین شده را اجرایی و رتبه نخست سنجش شاخص‌های عمومی و اختصاصی آموزش و پرورش استان ها را کسب کنیم. همچنین در جشنواره شهید رجایی نیز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در بین دستگاههای استان رتبه برتر را کسب کرد.

این ارزیابی در ۶ محور شاخص های اختصاصی و ۲۱ محور شاخص های عمومی به صورت مکانیزه مورد ارزیابی قرار گرفت که کسب این رتبه نشان می‌دهد همه کارکنان ستادی و همکاران در مدارس تلاش بسیاری انجام داده اند.

کسب رتبه نخست در بین استانهای کشور سخت و حفظ آن سخت تر است است و با تلاش همه همکاران رتبه سوم به رتبه اول ارتقاء یافت. با توجه به اینکه امسال شرایط متفاوت است و شاخص ها نیز متفاوت شده همه استان ها در تلاش هستند تا رتبه بالاتری کسب کنند و ما هم باید برای حفظ رتبه نخست فعالیتی مضاعف داشته باشیم تا با همفکری، همراهی و همدلی به اهداف خود برسیم.

شاخص ها در سال جدید و با توجه به شیوع ویروس کرونا تغییراتی داشته که برخی از آنها حذف شده اما در بخش خدمات رسانی شاخص هایی اضافه شده است.

در خصوص رسیدگی به شکایات، با توجه به شیوع ویروس کرونا نوع شکایات متفاوت شده که اکثرا در خصوص ارائه تدریس مجازی است، با توجه به اینکه تجربه ای در آموزش مجازی در کشور وجود نداشته و زیرساخت‌های مناسب فراهم نبوده این امر طبیعی است اما به تمام شکایات رسیدگی شده و پیگیر همه موارد در این زمینه هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=3694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.