• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12
جلسه تعاملی جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان:

ولایتمداری؛ رمز موفقیت نیروهای مسلح ایران

  • کد خبر : 1560
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
ولایتمداری؛ رمز موفقیت نیروهای مسلح ایران
جانشین فرماندهی انتظامی استان، تفاوت بزرگ نیروهای مسلح ایران با نیروهای مسلح سایر کشور های دنیا در گوش به فرمان ولایت بودن، دانست و ولایتمداری را رمز پیروزی و موفقیت نیروهای مسلح ایران عنوان کرد.

به گزارش ریاح نیوز، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جلسه تعاملی با جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ضمن تسليت ايام شهادت سيد و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: امروز بحمد الله به بركت هدايت هاي مقام معظم رهبري(مدظله العالی) ، ايثارگري هاي رزمندگان و خون شهدا و مجاهدت نيروهاي مسلح، كشور ما در شرايط امنيتي بسيارخوبي قرار دارد و باید شکرگذار این نعمت بزرگ باشیم.

وی تفاوت بزرگ نیروهای مسلح ایران با نیروهای مسلح سایر کشورها را در گوش به فرمان ولایت بودن دانست و ولایتمداری را رمز پیروزی و موفقیت نیروهای مسلح ایران عنوان کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان، ولایت فقیه را ستون خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: نیروهای مسلح ایران تا پای جان از این ستون خیمه نظام دفاع می کنند.

سرهنگ هاشمی فر، به نقش ارزنده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و حضور در صحنه های حساس برای حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه همیشه بزرگترین حامی و پشتیبان برای سایر نیروهای مسلح بوده و در برحه های حساس وارد صحنه شده و از امنیت مردم دفاع کرده است و به همین خاطر  از رشادت های نیروهای سپاه پاسداران قدردانی کرده و یاد و خاطره شهدای این نیرو را گرامی می دارم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس برای اجرای طرح های ارتقای امنیت خود نیازمند مشارکت همه اقشار مردم، نهادها و دستگاه های مختلف است گفت: یکی از نهادهایی که می تواند به اجرای بهتر این طرح ها کمک کند، سپاه و بسیج مردمی است و پلیس اصفهان قطعاً از این ظرفیت بهره می برد.

رابطه سپاه و ناجا یک رابطه برادرانه است

سرهنگ علی مقوا ساز جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) هم در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری با فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ارتقای هرچه بیشتر امنیت استان گفت: رابطه سپاه با ناجا یک رابطه برادرانه و فراتر از قواعد نظامی بوده و همیشه تعامل بسیار خوبی بین این دو نهاد برقرار است. 

وی با تقديراز تلاش ها و زحمات صورت گرفته توسط نيروي انتظامي براي ارتقاي امنيت استان گفت: مردم مطمئن باشند که نیروهای مسلح برای حفاظت از انقلاب و امنیت مردم مانند کوه پشت هم ایستاده اند و به خاطر این وحدت و همبستگی بین نیروهای نظامی و انتظامی است که امروز دشمن جرأت دست اندازی به میهن اسلامی ما را ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=1560
  • ارسال توسط :
  • منبع : معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان
  • 645 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.