• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
استانها / تهران

ورودی و خروجی تهران تا ۵ شهریور بسته است/ هیچ مجوزی صادر نمی‌شود

  • کد خبر : 7013
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
ورودی و خروجی تهران تا ۵ شهریور بسته است/ هیچ مجوزی صادر نمی‌شود
فرماندار تهران گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری تا ۳۰ مرداد و منع تردد تا ۵ شهریور، هیچ مجوزی از فردا صادر نخواهد شد.

به گزارش ریاح، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری تا ۳۰ مرداد و منع تردد تا ۵ شهریور اظهار کرد:‌ این مصوبه برای ما لازم‌الاجرا است و بر همین اساس هیچگونه مجوزی از فردا صادر نخواهد شد و از مردم عزیز تقاضا داریم برای دریافت مجوز به محل فرمانداری تهران مراجعه نکنند.

وی افزود:‌ این تصمیم مهم و جدی است و هیچ مجوزی صادر نخواهد شد. همچنین مجوزهایی که پیشتر صادر شده بودند و مربوط به تاریخ‌های اعلام شده از سوی ستاد کروناست قطعا باطل و از درجه اعتبار ساقط است.

فرماندار تهران با تاکید بر تعطیلی تمامی اصناف و پاساژها از روز دوشنبه هفته جاری ( ۲۵ مرداد) تا روز شنبه هفته آینده ( ۳۰ مرداد) تصریح کرد: اصناف و پاساژها قطعا تعطیل هستند و هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. تمامی گروه یک فروشگاه‌ها به جز سوپرمارکت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مواد غذایی) و میوه فروشی‌ها و قصابی‌ها صدردصدی هستند.

فرهادی همچنین از تعطیلی تمامی بانک‌ها و موسسات مالی و شرکت‌ها تا روز شنبه خبر داد و گفت: بانک‌ها رسما تا شنبه تعطیل هستند، از مردم عزیز تهران می‌خواهیم به مصوبه اخیر که در اجرای آن جدی هستیم احترام بگذارند و از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه مبادی خروجی و وردی تهران بسته است و از ورود و خروج هرگونه خودرو به جز موارد گفته شد جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=7013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.