• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
13
در راستای تزریق امید به جامعه و شیرین کردن زندگی به کام مردم؛

همکاری پلیس و صدا و سیمای اصفهان برای حل مشکلات مردم

  • کد خبر : 10264
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
همکاری پلیس و صدا و سیمای اصفهان برای حل مشکلات مردم
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه صدا و سیما و پلیس می توانند نقش مؤثری در برطرف کردن مشکلات مردم داشته باشند، از همکاری مشترک در این خصوص خبر داد.

به گزارش ریاح نیوز، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای استان ضمن قدردانی از رسانه ملی در انعکاس زحمات و تلاش های شبانه روزی ماموران سخت کوش انتظامی بیان داشت: هم فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و هم صداوسیما تحت فرماندهی کل قوا بوده و در راستای پیاده سازی فرمایشات ایشان قدم بر می دارند و این گونه جلسات و نشست های تعاملی  قطعاً به ما کمک می کنند تا در جهت هرچه بهتر اجرای فرامین معظم اله گام برداریم.

وی با بیان اینکه پلیس و صدا و سیما کارهای مشترک زیادی می توانند در راستای تزریق امید به جامعه و شیرین کردن زندگی به کام مردم انجام دهند افزود: بسیاری از معضلات و مشکلاتی که امروز در استان با آن دسته و پنجه نرم می کنیم در شأن مردم این خطه نیست و لازم است تا دستگاه ها با همدلی و همکاری یکدیگر برای رفع این معضلات و مشکلات قدم بردارند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به نقش تاثیرگذار صدا و سیما و پلیس برای حل مشکلات مردم اشاره کرد و اظهار داشت: در این خصوص برنامه ریزی خوبی صورت گرفته تا همکاری مشترکی بین معاونت ها و پلیس های تخصصی با معاونت های تخصصی صدا و سیما انجام شود که انشاءالله آثار و برکات این همکاری عاید مردم استان خواهد شد.

سردار میرحیدری برقراری و حفظ امنیت شهروندان را باعث ناکامی دشمنان و حفظ و پایداری اسلام دانست و اظهار داشت: پلیس نظام جمهوری اسلامی ایران در این خصوص از هیچ اقدام و همکاری مشترکی  کوتاهی نمی کند.

این مقام ارشد انتظامی با تقدیر و تشکر از انعکاس برنامه های هفته فراجا سال گذشته از شبکه استانی سیما گفت: با توجه به بهبود شرایط کرونایی کشور امسال برنامه های بسیار متنوعی در هفته فراجا پیش بینی شده که با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته امیدواریم این برنامه ها از طریق صداو سیمای مرکز اصفهان به سمع و نظر مردم شریف و شهید پرور و با فرهنگ استان برسد.

تولید برنامه “پیک خبری پلیس” در صدا و سیمای اصفهان

بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس در جهت تامین امنیت و آرامش جامعه اظهار داشت: در زمینه آسیب های اجتماعی، صدا و سیما و پلیس تحت فشار هستند به طوری که همه انتظار دارند پلیس با آسیب ها برخورد کرده و صدا و سیما هم برای پیشگیری از گسترش آسیب ها فرهنگ سازی کند.

وی افزود : معتقدم در بسیاری از مسایل پلیس نباید ورود کند و بایستی در موضوعات اجتماعی و فرهنگی با ابزارها و روش های مربوط به خودش وارد شد. همچنین امکان پرداختن بسیاری از مباحث و موضوعات در رسانه ملی نیز وجود ندارد و باستی این مسایل در مدارس و محیط های فرهنگی مطرح شوند.

عبدالحسینی، بر آگاه سازی بیشتر مردم از تلاش های کارکنان انتظامی و به تصویر کشیدن مجاهدت های آنان در راستای تامین نظم و امنیت و آرامش جامعه تاکید کرد و پیشنهاد تولید یک برنامه ۲۰ دقیقه ای و پخش آن از اول مهرماه را ارائه داد.

وی همچنین از آمادگی صدا و سیمای مرکز اصفهان برای تهیه و تولید برنامه ” پیک خبری پلیس” خبر داد و گفت: این برنامه ویژه احتمالاً جمعه هر هفته از شبکه استان پخش و در آن اخبار، گزارش ها و عملکرد یک هفته ای بخش های مختلف فرماندهی انتظامی استان به آگاهی مردم استان می رسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=10264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.