• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3
محمد رضا جانثاری:

همه مدیون کادر درمان به ویژه پرستاران هستیم

  • کد خبر : 12093
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۴۰
همه مدیون کادر درمان به ویژه پرستاران هستیم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همه ما مدیون کادر درمان و بالاخص پرستاران هستیم و کووید ۱۹ نیز عاملی شد تا زحمات این قشر بیش از پیش بر مردم روشن شود.

به گزارش ریاح نیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در بیمارستان امین اصفهان، حضور یافت و ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌دریغ کادر درمان، بدون واسطه با پرستاران این بیمارستان به گفتگو پرداخت.

محمدرضا جان‌نثاری در جریان این بازدید بیان کرد: همه ما مدیون کادر درمان و بالاخص پرستاران هستیم و کووید ۱۹ نیز عاملی شد تا زحمات این قشر بیش از پیش بر مردم روشن شود.

وی ادامه داد: مسئولان بدانند که مدیون تلاش شبانه‌روزی و مجاهدانه پرستاران هستند زیرا آنها یکی از دغدغه‌های بزرگ جامعه را رفع می‌کنند تا مسئولان بتوانند به خوبی امور را مدیریت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم قدم‌های بلندی را برای کاهش دغدغه و مشکلات پرستاران برداریم چرا که در طول تاریخ خدمات ارزنده این قشر باقی خواهد ماند.

وی تلاش کادر درمان در زمان اوج کووید ۱۹ را به ایستادگی رزمندگان در دفاع مقدس تشبیه کرد و گفت: اوایل جنگ بسیاری از نیروهای مردمی بدون شناخت از جنگ و دشمن به جبهه می‌رفتند و تنها می‌دانستند که باید از کشور در برابر یک دشمن خطرناک دفاع کنند.

جان‌نثاری افزود: در روزهای اوج کروناویروس نیز شاهد بودیم کادر درمان با خلوص نیت و همه توان در برابر این ویروس ناشناخته ایستادگی کردند از این رو تلاش‌های بی‌دریغ شان برای مردم ارزشمند است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان یادآور شد: این جانفشانی کادر درمان بایستی در حافظه تاریخی ایران اسلامی باقی بماند و همه ما بدانیم و فراموش نکنیم که مدیون فداکاری و از خودگذشتگی پرستاران و کادر درمان هستیم.

پایان پیام/ر

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=12093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.