• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

هشدار رئیس کمیسیون بهداشت مجلس برای حل مشکلات زیرساختی برای مقابله با کرونا

  • کد خبر : 670
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
هشدار رئیس کمیسیون بهداشت مجلس برای حل مشکلات زیرساختی برای مقابله با کرونا
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: باید منابع مالی خوبی برای وزارت بهداشت و درمان در رابطه با مبارزه با کرونا در پاییز و زمستان فراهم و زیرساخت‌ها را درست کنیم چون اگر منابع در اختیار نگذاریم شرایط سخت خواهد بود.

به گزارش ریاح نیوز، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکل زیرساختی در مقابله با کرونا برای فصل پاییز و زمستان، گفت:درصورتی که فکر اساسی در این رابطه  نشود در پاییز و زمستان با توجه به بیماری آنفولانزا و همراه شدن کرونا قطعا مشکلات جدی خواهیم داشت.

وی ادامه داد:باید منابع مالی خوبی برای وزارت بهداشت و درمان در رابطه با مبارزه با کرونا در پاییز و زمستان فراهم و زیرساخت ها را درست کنیم چون اگر منابع در اختیار نگذاریم  شرایط سخت خواهد بود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با اعلام اینکه کادر بهداشتی و درمانی و مدافعین سلامت همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و صادقانه مبارزه کردند و تعداد زیادی جان خود را در مبارزه با کرونا از دست دادند اما متاسفانه مطالباتشان ماه هاست که پرداخت نشده است، افزود:یک میلیارد یورویی که  برای  مقابله با کرونا اختصاص داده شد حتی ۳۰درصد از آن به حوزه بهداشت و درمان اختصاص نیافت.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد:پرسنل قراردادی و شرکتی در حوزه بهداشت و درمان هنوز کارهایشان انجام نشده و قرار بود ۵۰درصد فوق العاده شغلی که برای پرسنل بهداشتی و درمانی منظور شود ولی تاکنون تحقق نیافته است.

شهریاری اضافه کرد: دولت باید هرچه سریعتر با اختصاص بودجه لازم به وزارت بهداشت مشکلاتی که در این حوزه مقابله با کرونا وجود دارد را برطرف کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=670

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.