• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
در خواست آبفای استان اصفهان از مردم:

هرگونه استفاده غیرمجاز آب یا دستکاری لوازم و تاسیسات را اطلاع دهید

  • کد خبر : 9389
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
هرگونه استفاده غیرمجاز آب یا دستکاری لوازم و تاسیسات را اطلاع دهید
رئیس اداره بازرسی و شناسایی انشعابات غیر مجاز آبفای استان اصفهان بر همکاری و تعامل بیش از پیش مردم به منظور کشف انشعابات غیر مجاز تاکید کرد و از مردم استان درخواست نمود تا در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیرمجاز آب یا دستکاری لوازم و تاسیسات مربوط به شرکت آب و فاضلاب توسط افراد سودجو، مراتب را از طریق شماره تلفن های ۰۹۱۳۱۰۱۹۰۶۷ و ۰۹۱۳۴۰۲۳۶۵۹ به این شرکت اطلاع دهند.

به گزارش ریاح، عباس بخشی  رئیس اداره بازرسی و شناسایی انشعابات غیر مجاز آبفای استان اصفهان گفت: از مردم استان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیرمجاز آب یا دستکاری لوازم و تاسیسات مربوط به شرکت آب و فاضلاب توسط افراد سودجو، مراتب را از طریق شماره تلفن های ۰۹۱۳۱۰۱۹۰۶۷ و ۰۹۱۳۴۰۲۳۶۵۹ به این شرکت اطلاع دهند.

وی با بیان این که نام و مشخصات فرد گزارش دهنده نزد این شرکت محفوظ می ماند، افزود: مردم همچنین می توانند تصاویر و فیلم های مربوط را از طریق شبکه های اجتماعی به شماره های یادشده ارسال نمایند.

 رئیس اداره بازرسی و شناسایی انشعابات غیر مجاز آبفای استان اصفهان مصارفی از قبیل آبیاری باغ ها، زمین های کشاورزی، دامداری و ساخت و ساز را از جمله مصادیق انشعابات غیر مجاز اعلام کرد و گفت: متخلفین به مراجع قضایی معرفی و بر اساس قانون با آنها  برخورد خواهد شد.

بخشی با اشاره به این که وجود انشعاب‌های غیرمجاز، خدمات مطلوب به مردم را با مشکلاتی همچون کاهش فشار آب مواجه می کند افزود: همکاری مردم در شناسایی انشعابات غیر مجاز در ارائه خدمات پایدار بسیارموثر است.

وی گفت: کسانی که از طریق انشعابات غیرمجاز به شبکه وصل می‌شوند، علاوه بر وارد کردن خسارت به شبکه آبرسانی و نپرداختن هزینه خدمات، باعث تجاوز به حقوق دیگر مشترکان نیز می شوند و به همین دلیل موضوع شناسایی انشعابات غیرمجاز با حساسیت ویژه در دستور کار قرار دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=9389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.