• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

هدف دشمنان ضربه به هویت نوجوانان است

  • کد خبر : 12293
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
هدف دشمنان ضربه به هویت نوجوانان است
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا عنصر هویت را در نوجوان ما کم کنند و غیرت دینی را دچار مشکل کنند، از مناظر گوناگون وارد شده‌اند و از هر سویی هجوم می‌آوردند.

به گزارش ریاح نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ محمدرضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گردهمایی مدیران و روسای مناطق و نواحی این استان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: در تاریخ آموزش و پرورش، شاید نتوان برهه ای را با ویژگی های زمان کنونی یافت اما، کار سخت برای افراد سخت کوش است.

وی افزود: تعلیم و تربیت مهمترین، اصلی ترین و اساسی ترین کاری است که باید روی بشر انجام شود.

ابراهیمی افزود: میان تمام مخلوقات، بهترین انسان است و وجه تمایز انسان قوه عاقله است که او را به خلیفه‌الله می‌رساند و این رسالت ما را ارزشمند می‌کند زیرا جان انسان ها، امانت است و جان مورد امانت توسط دشمنان مورد تعرض است؛ بنابراین باید مراقب باشیم که چه اقدامی کنیم تا از این عنصر اساسی جهان خلقت به خوبی نگهداری کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان متذکر شد: از منظر عقل و شرع مادامی که دشمن را دست کم بگیریم ضربه خواهیم خورد و اگر دشمن را قوی بدانیم و از آن نترسیم و برنامه‌ریزی کنیم و اقدامات مقابله‌ای انجام دهیم قطعا خداوند قول داده که دشمن شکست خواهد خورد.

وی ابراز داشت: دشمنان تلاش می‌کنند تا عنصر هویت را در نوجوان ما کم کنند و غیرت دینی را دچار مشکل کنند، از مناظر گوناگون وارد شده‌اند و از هر سویی هجوم می‌آوردند.

ابراهیمی تاکید کرد: قوی دانستن دشمن جهت برنامه‌ریزی مطلوب اقدامات مقابله‌ای، شورایی انجام دادن کار ها در دستور کار باشد و مهمترین نکته برای این هدف انسجام درونی و برون سازمانی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان خطاب به مدیران مناطق و نواحی استان تصریح کرد: شما به عنوان فرماندهان جنگ ترکیبی و شناختی در ناحیه، شهرستان و مناطق خود باید فرماندهان میانی و نیروهای پرتوانی را تربیت و فرماندهی کنید تا بتوانند در جای جای میدان مقابله با دشمن نقش آفرینی کنند.

وی گفت: این که نهادهای گوناگون احساس تکلیف می‌کنند خوب است ولی در این بین آموزش و پرورش نباید دچار مشکل شود.

ابراهیمی در ادامه بیان داشت: در استان قرارگاه تعلیم و تربیت دینی را ایجاد کردیم تا بدین وسیله همه بتوانند در فرآیند تعلیم وتربیت حضور یابند و حکمرانی آموزش و پرورش دچار مشکل نشود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطر نشان کرد: فرمانداران محترم هم باید زحمت بکشند و در ایجاد این قرارگاه مشارکت کنند، از حضور امام جمعه، بسیج و هیئات هم استقبال می‌کنیم؛ فرآیند تعلیم و تربیت باید از مجرای آموزش و پرورش انجام شود و باید به نحوی عمل کنیم که غذای سالم و مناسب روحی به دست دانش‌آموزان برسد.

پایان خبر/ م ک/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=12293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.