• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
شهری

نصب سردیس سردار سلیمانی در میدان ولی عصر(عج)/ نامگذاری معبری به نام ابومهدی مهندس

  • کد خبر : 3433
  • ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
نصب سردیس سردار سلیمانی در میدان ولی عصر(عج)/ نامگذاری معبری به نام ابومهدی مهندس
شهردار منطقه 6 تهران از نصب سردیس شهید سلیمانی در میدان ولی عصر(عج) و نامگذاری معبری به نام ابومهدی مهندس در این منطقه خبر داد.

به گزارش ریاح به نقل از فارس، تورج فرهادی، شهردار منطقه ۶ تهران درباره جزئیات برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهارداشت: برنامه‌های ویژه‌ای در این راستا در نظر گرفته شده از جمله اینکه یک گالری شهری درخیابان انقلاب و دانشگاه تهران با محوریت مراسم باشکوه تشییع و نمایشگاه دیگری در بلوار کشاورز با موضوع استقبال از پیکر شهید در شهرهای کشور، برپا می‌شود. 

وی افزود: اجرای ویدیو مپینگ در میدان انقلاب اسلامی، نصب سردیس شهید سلیمانی در میدان  ولی عصر(عج) و رونمایی تمثال شهید در قالب نقاشی کاشی شکسته در میدان آرژانتین از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

شهردار منطقه ۶ تهران با اشاره به اینکه دبیرخانه و ستاد بزرگداشت شهید با هماهنگی وزارتخانه‌ها، نهادهای فرهنگی و اجرایی در منطقه تشکیل شده است، افزود : برنامه‌های فرهنگی با محوریت خانه هنرمندان و حوزه هنری در قالب‌های شعر، دست نوشته و مسابقات مجازی در دست برنامه ریزی و اجرا است.

فرهادی با اشاره به همزمانی برنامه‌های سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی با ایام فاطمیه؛ حماسه ۹ دی  و اربعین دانشمند شهید محسن فخری زاده، عنوان کرد: برپایی ۱۵ ایستگاه صلواتی، فضاسازی محیطی در میادین سطح منطقه، برپایی پایگاه نذر خون، برگزاری شب شعر آئینی و مقاومت  با دعوت از شاعران آئینی، توزیع ارزاق برای نیازمندان، مراسم شعر مقاومت در مجموعه فرهنگی، ورزشی تفریحی بانوان شهردخت و شهربانو و اجرای سرودهای حماسی و انقلابی در معابر اصلی برای این ایام پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنینی در شهرداری پیگیر نامگذاری معبری به نام مجاهد شهید ابومهدی مهندس در این منطقه هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=3433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.