• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
مدیرکل استاندارد استان اصفهان:

نتایج آزمایشگاه‌های فولاد مباركه در سطح ملی و فراملی قابل استناد است

  • کد خبر : 4649
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۵۷
نتایج آزمایشگاه‌های فولاد مباركه در سطح ملی و فراملی قابل استناد است
در پی انتخاب شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان واحد نمونۀ استانی، مدیرکل استاندارد استان اصفهان، ضمن بازدید از خطوط تولید این شرکت، با اهدای لوح تقدیر و تندیس ویژۀ ادارۀ استاندارد از اقدامات و دستاوردهای مدیریت و کارکنان این شرکت در حوزۀ استانداردسازی و کیفیت قدردانی کرد.

به گزارش ریاح، محمود فرمانی مدیرکل استاندارد استان اصفهان، دستاوردهای فولاد مبارکه در حوزۀ استانداردسازی و توجه این شرکت به کیفیت محصولات را ارزشمند و مثال‌زدنی دانست و گفت: تجربه نشان می‌دهد اگر عنایت ویژۀ مدیران عامل فولاد مبارکه به‌عنوان رأس سازمان در این خصوص نبود، به‌یقین فولاد مبارکه با این سرعت در مسیر نیل به دستاوردهای حوزۀ کیفیت و استاندارد حرکت نمی‌کرد و این مهم محقق نمی‌شد.

همکاری فولاد مبارکه با ادارۀ استاندارد بسیار خوب ارزیابی شده و امیدواریم ادارۀ استاندارد شهرستان مبارکه نیز که در شرف راه‌اندازی است، با همکاری فولاد مبارکه بتواند به‌خوبی به وظایف خود عمل کند.

فولاد مبارکه در سال جاری به‌عنوان واحد نمونۀ استاندارد شناخته شد و ازآنجاکه به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم منسجم وجود نداشت، امروز در شرکت فولاد مبارکه حضور پیدا کردیم تا ضمن بازدید از فرایند تولید در این شرکت، از زحمات مدیران و کارکنان آن در حوزۀ استاندارد قدردانی کنیم.

نتایج آزمایشگاه‌های فولاد مبارکه در سطح ملی و فراملی قابل استناد است

خوشبختانه نگاه مدیریت ارشد فولاد مبارکه به حوزۀ استانداردسازی و کیفیت، نگاهی مؤثر و مثبت است. در این جلسه مقرر شد شرکت فولاد مبارکه، به‌دلیل قابلیت‌های ویژۀ فنی و تکنیکی، میزبان یکی از کمیته‌های کمّی متناظر در کشورمان باشد تا به این ترتیب از این ظرفیت علمی و تخصصی در کشور به نحو مناسبی استفاده شود.

با توجه به مرجع بودن آزمایشگاه فولاد مبارکه، آزمایشگاه فولاد مبارکه دارای تأییدها و گواهینامه‌های معتبر ملی و بین‌المللی است و آزمایش‌های صورت‌گرفته در این آزمایشگاه در سطح ملی و فراملی قابل استناد است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=4649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.