• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
استاندار اصفهان:

مکتب حاج قاسم برای جوانان به زبان خودشان بازگو شود

  • کد خبر : 3467
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
مکتب حاج قاسم برای جوانان به زبان خودشان بازگو شود
استاندار اصفهان گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری برای جوانان و نوجوانان و به زبان خودشان بازگو شود.

به گزارش ریاح، عباس رضایی استاندار اصفهان در حاشیه نشست بررسی برنامه‌های ستاد دهه فجر و دهه بصیرت استان افزود: تولید محتوا در باره حاج قاسم سلیمانی باید متناسب با مخاطب باشد لذا مخاطب‌شناسی در این زمینه ضروریست.

هرچه از زمان شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیشتر می‌گذرد ویژگی‌های این شهید بیشتر مشخص‌ می‌شود و خلوص او نزد آحاد مختلف جامعه بیشتر تجلی پیدا می‌کند.

شهادت سردار سلیمانی از یکسو برای جامعه غبطه‌آور است که چرا فرصت استفاده بیشتر از او را نداشت اما از سوی دیگر برای خود او سعادت ابدی به همراه آورد زیرا او مردی بود که لیاقت چنین مُردن خدایی را داشت.

با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در برنامه‌ها و شعارها باید هم و غم همگان مبتنی بر دوری از مسائل حاشیه‌ای و تکیه بر وحدت باشد زیرا دشمن تلاش می‌کند تا از کاه، کوه بسازد.

دلیل اصلی مشکلات امروز جامعه، تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار و بخشی هم ناشی از شیوع  ویروس کرونا است و  بر همین اساس از یکسو  باید ظلم و ستم استکبار برای مردم تشریح و از سوی دیگر در برنامه‌ها و فعالیت‌ها، روح امید به جامعه تزریق شود.

همچنین با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فرصت فضای مجازی ظرفیتی است که باید در کلیه برنامه‌ها از آن به شکل احسن استفاده شود.

توجه به وضعیت معیشتی مردم از دیگر اولویت‌ها در برنامه‌های ستاد دهه بصیرت، نقطه حرکت جامعه ‌در این ایام سوق یابی فعالیت‌ها به سمت کمک‌های مومنانه است زیرا باید توجه داشته باشیم که رفع مشکلات معیشتی در درجه اول اهمیت قرار دارد.

با توجه به خواست و تلاش حاج قاسم سلیمانی در برآورده کردن نیاز مردم و رفع مشکلات همگانی،  اگر هم و غم ما کمک‌های مومنانه باشد هم موجبات شادی دل مومنان و هم موجب شادی روح پاک حاج قاسم سلیمانی شده‌ایم.

در این ایام باید با استفاده از تجارب دستگاه‌های مختلف و استان‌های دیگر از کلیه ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود و همانطوری که از اصفهان انتظار می‌رود خلاقیت و میدانداری خود را در این ایام به منصه ظهور برساند.

با توجه به پیشینه همراهی و رفاقت صمیمانه حاج احمد کاظمی و حاج قاسم سلیمانی نیز این از ویژگی‌هایی بارزی است که در این ایام با سالگرد شهادت این ۲ شهید مناسبت دارد و لازم است بر آن نیز تاکید شود.

امسال برنامه‌های بسیار مناسبی برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی توسط دستگاه‌های مختلف با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی شده است.

علاوه بر تولید محتواهای مناسب، ظرفیت‌های رسانه‌ای از جمله فضای شبکه دانش آموزش شاد به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.

فرمانداری‌ها، ظرفیت فرهنگی شهرداری‌ها، دفاتر سازمان تبلیغات، ظرفیت‌های سپاه و بسیج و تبلیغات دینی در ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) بسیج شده‌اند تا برنامه‌های شایسته‌ای در این ایام برگزار شود.

در این ایام برنامه‌های متعددی از جمله جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه، آزادی ۱۱۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد، مسابقات فرهنگی، تولید و توزیع محصولات رسانه‌ای در قالب صوتی، تصویری و متنی، رونمایی از تندیس حاج قاسم سلیمانی در یکی از مسابقات فوتبال، حرکت دوچرخه‌سواران از اصفهان به سمت مرقد شهید سلیمانی از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=3467
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان
  • 147 بازدید
  • بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.