• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
مدیر کل صدا وسیمای مرکز اصفهان:

معاون خبر صدا وسیمای مرکز اصفهان معرفی شد

  • کد خبر : 4340
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۳۲
معاون خبر صدا وسیمای مرکز اصفهان معرفی شد
در مراسمی با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان و مدیر کل اخبار استان های خبرگزاری صدا وسیما، از تلاش های سید محسن طباطبائی معاون سابق خبر اصفهان تقدیر و مرتضی صالحی شکیب به عنوان معاون خبر معرفی شد.

به گزارش ریاح، بهرام عبدالحسینی مدیر کل صداوسیمای مرکز اصفهان در آئین تکریم و معارفه معاون خبر گفت : استان اصفهان در زمینه های مختلف اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و ورزشی سر آمد است و همین موضوع کار خبر را سخت می کند.

همکارانمان در معاونت خبر بسیار دغدغه مند هستند و همه عزیزان این مجموعه دارای تجربه، توانمندی بالا و پختگی هستند و ما نگرانی از حوزه خبر نداریم.

در حوزه خبر در سال آینده رخداد مهمی همچون انتخابات ریاست جمهوری را داریم که با توجه به تلاش شبانه روزی رسانه های بیگانه  برای برهم زدن فضای جامعه کار رسانه ملی به خصوص حوزه خبر حساس و مهم است.

در جلسات منظم شورای سیاسی مرکز سیاست گذاری ها را به برنامه سازان ابلاغ کردیم.

مدیران و مسئولان حوزه خبر باید این نکته را بدانند که دیگر مثل گذشته خطوط قرمز وجود ندارد چرا که کانال های خبری در فضای مجازی از ما سبقت می گیرند و انتظار ما نیز از متولیان حوزه خبر در تهران این است که دست استانها را باز بگذارند تا مراکز به خوبی از ظرفیت های خود استفاده کنند.

مدیر کل صداوسیمای مرکز اصفهان از تلاش های آقای طباطبایی در دوره سه ساله تصدی معاونت خبر قدردانی کرد و افزود : آقای طباطبایی تغییرات اساسی در حوزه دکور گرافیک و محتوای خبر دادند و آقای صالحی  شکیب معاون جدید خبر نیز فردی با تجربه با سمت های بالای مدیریت در استان خراسان جنوبی بوده اند که در قطعا مرکز مثمر ثمر خواهند بود.

آقای علوی مدیر کل اخبار استان های خبرگزاری صدا وسیما در این جلسه افزود: خبر مرکز اصفهان در مجموع ارزیابی های پائیز ۹۹ رتبه دوم مراکز را به خود اختصاص داده است که این مهم جز تجربه ، تعهد کاری نیروهای متخصص این مرکز بدست نیامده است.

مرکز اصفهان در حوزه سایت وفضای مجازی بسیار خوب عمل کرده است به طوری که روزانه حدود ۶۰  خبر مکتوب با ارزش بالای خبری که قابلیت استفاده در صفحه نخست خبرگزاری دارد از این مرکز تولید می شود.

مرکز اصفهان در حوزه مستند خبری مستند های فاخری تولید کرده است و جا دارد با توجه به ظرفیت بالای خبرنگاران مرکز مستندهای بهتری تولید شود.

روزانه باکس های خبری مراکز را رصد می کنیم و اصفهان در حوزه ارتباط مخاطب و شهروند خبرنگار بسیار خوب عمل کرده و مسئولان باید پاسخگو باشند.

انتخابات سال آینده از اولویت های خبرگزاری صدا وسیما است و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در این انتخابات باشیم.

در پایان این مراسم، هدایایی به رسم یاد بود به آقای محسن طباطبایی معاون سابق  خبر اهدا شد و حکم آقای مرتضی صالحی شکیب معاون خبر مرکز به وی اعطا شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=4340
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی صدا وسیمای مرکز اصفهان
  • 259 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.