• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان :

مصارف غیر ضروری آب را به ساعاتی غیر از زمان اوج مصرف هدایت کنید

  • کد خبر : 6926
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
مصارف غیر ضروری آب را به ساعاتی غیر از زمان اوج مصرف هدایت کنید
معاون خدمات مشترکین آبفای استان اصفهان:چنانچه هر یک از ما مصرف غیرضروری خود را به زمانی خارج از ساعات اوج مصرف هدایت کند، بخش زیادی از مشکل توزیع که ناشی از تمرکز تقاضا در ساعات محدود است برطرف خواهد شد.

به گزارش ریاح، سید محسن صالح معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: به تاخیر انداختن مصارف غیر ضروری راهکاری بسیار ساده و اثرگذار بر مدیریت مصرف آب در زمان های اوج مصرف است.
با توجه به اینکه عمدتا، مشکل توزیع آب در گرم ترین ساعات از گرم ترین روزهای سال اتفاق می افتد، از مشترکین آب استان خواستاریم با راهکاری ساده، در مدیریت توزیع آب همکاری کنند.
چنانچه هر یک از ما مصرف غیرضروری خود را به زمانی خارج از ساعات اوج مصرف هدایت کند، بخش زیادی از مشکل توزیع که ناشی از تمرکز تقاضا در ساعات محدود است برطرف خواهد شد.
به عنوان مثال شستشوی البسه یا آبیاری باغچه و برخی دیگر از موارد مشابه، مصارفی است که در اغلب موارد می توانند با یک برنامه ریزی قبلی در خارج از ساعات اوج مصرف انجام شود و در آن صورت از تحمیل بار تقاضای اضافی به شبکه توزیع آب جلوگیری خواهد شد؛ ضمن اینکه به دلیل انطباق بخشی از ساعات اوج مصارف برق با آب، نقش چشمگیری هم در مدیریت همزمان مصارف در دیگر حامل های انرژی خواهد داشت.
با توجه به کمبود شدید منابع تامین آب در سال جاری از کلیه مشترکین درخواست می کنیم با این راهکار ساده، ابتکار عمل در بخشی از مدیریت مصرف آب را به دست گرفته و کارایی شبکه توزیع را افزایش دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=6926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.