• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
10

مزایده خودرو های خارجی آغاز شد

  • کد خبر : 11130
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
مزایده خودرو های خارجی آغاز شد
قائم مقام و سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: سازمان اموال تملیکی فرایند برگزاری مزایده خودرو‌های رسوبی وارداتی را از امروز (هفتم مهر ماه) آغاز کرد.

به گزارش ریاح نیوز، صاحب حجتی، قائم مقام و سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در خصوص جزئیات مزایده ۱۰۶۲ خودرو در سازمان اموال تملیکی گفت: بنا بود چنین کاری از طریق بورس کالا انجام شود، اما با پیگیری‌هایی که انجام شد، متوجه شدیم از طریق بورس عملی نیست و ناچار شدیم از طریق مزایده این ۱۰۶۲ خودرو را به فروش برسانیم.در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شده است.

وی افزود: به دلیل اینکه به روز برگزاری مزایده نزدیک می‌شویم، موضوع امضای الکترونیک مورد توجه قرار گیرد چرا که شرکت‌کنندگان در این مزایده حتماً باید ثبت نام کرده و گواهی امضای الکترونیک (توکن) را دریافت کنند و برای این کار نیز لازم است که به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کرده و این گواهی امضای الکترونیک را دریافت  تا بتوانند در این مزایده شرکت کنند.

قائم مقام و سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی این را هم گفت: این مزایده را از ساعت ۰۸:۰۰ روز پنجشنبه هفتم مهر ماه آغاز می‌کنیم و تا ساعت ۲۴:۰۰ روز دوازدهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

حجتی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند فهرست خودروها و شرایطی را که برای رویت خودروها برای مزایده الکترونیک عنوان شده است، در وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی http://eauc.setadiran.ir مشاهده کنند و از شرایط و خودروها مطلع شوند.

به گفته وی، خریداران تا ساعت ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه دوازدهم مهر برای ثبت پیشنهاد قیمت در این سامانه وقت دارند و برای این کار و شرکت در مزایده ارائه کد ملی برای شخص حقیقی و کد اقتصادی برای شخص حقوقی به همراه شماره حسابی که قابل استفاده از طریق اینترنت باشد، الزامی است؛ همچنین برای مشاهده خودروها نیز در همه روزهای هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ساعت ۱۶:۰۰ اعلام کرده‌ایم که استان‌ها همکاری کنند تا خریداران از خودروها بازدید داشته باشند.

سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی یادآور شد: پیشنهادهایی که در سامانه مزایده الکترونیک ثبت شده باشد، روز شنبه شانزدهم مهرماه در محل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی رمزگشایی شده و همان روز هم برندگان این مزایده معرفی خواهند شد.

به گفته وی، داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است،بازدید از خودرو‌های مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود همچنین پیشنهاد‌های ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۲ روز شنبه (۱۶ مهرماه) در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شود.

گفتنی است، شرکت کنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف، می‌توانند گزینه انصراف در سیستم را تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه (۱۳ مهرماه) انتخاب و ثبت کنند.

نوع خودروتعداد
لکسوس (NX ۲۰۰,NX ۳۰۰,RX)                               ۶۲ دستگاه
پورشه ماکان  ۴۰ دستگاه
کیا (سراتو، سورنتو، اپتیما) ۱۸۲ دستگاه
بی ام و (۵۳۰،۷۳۰، x ۴)    ۱۵۲ دستگاه
بنز (E ۲۰۰و مرسدس)  ۸ دستگاه  
هیوندا(توسان، سانتافه، سوناتا، سوناتا هیبریدی)۴۵۹ دستگاه
تویوتا (کمری، رافور، کمری هیبریدی) ۱۵۴ دستگاه
ولوو   یک دستگاه
پورشه باکستر      ۳ دستگاه
بی نام    یک دستگاه

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=11130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.