• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
همزمان با سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی؛

مجتمع آموزشی رسانه ای شهیدآوینی بسیج مرکز اصفهان افتتاح شد

  • کد خبر : 9321
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۱۶
مجتمع آموزشی رسانه ای شهیدآوینی بسیج مرکز اصفهان افتتاح شد
همزمان با سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی با حضور مدیر کل صدا وسیمای مرکز اصفهان، مدیر مجتمع آموزشی شهید آوینی ، جانشین سپاه استان و خانواده شهید مدافع حرم سید محمدسجاد حسینی، مجتمع آموزشی رسانه ای شهید آوینی بسیج در ساختمان شماره 2 صدا وسیمای مرکز اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش ریاح، بهرام عبدالحسینی مدیر کل صدا وسیمای مرکز اصفهان در مراسم رونمایی و آغاز به کار مجتمع آموزشی شهید آوینی ، ضمن تشکر از تلاش های آقای سیدین نیا معاون سیما و فرمانده بسیج مرکزاصفهان در جهت افتتاح این مجموعه آموزشی گفت: مدت ها بود که همکاران ما برای ایجاد این مجموعه در مرکز اصفهان تلاش کردند و با حمایت آقای باطنی مدیر مجتمع آموزشی شهید آوینی بسیج سازمان، نیروهای فعال ، جوان و پر انرژی تحت آموزش قرار گرفتند که از زحمات ایشان قدردانی میکنم.

وی در ادامه گفت: نسل امروز باید زندگی شهید آوینی را مطالعه کنند و بدانند که این شهید بزرگوار از نخستین گروههایی بود که وارد جهاد شد و ایشان زمانی که با ایده های امام آشنا شد با ولایت عجین شد و از همراهان واقعی ولایت گردید.

مدیر کل صداو سیمای مرکز اصفهان بیان داشت: امروز که رهبر انقلاب اسلامی از جهاد تبیین سخن می گویند به این معنی است که نوجوان ما با گوشی تلفن همراه خود آن واقعیتی را که می بیند تبیین کند و به تصویر بکشد و باید بدانید که تولید محتوا امروزه فقط مختص به صدا وسیما نیست.

دکتر محمد صادق باطنی مدیر مجتمع آموزشی شهید آوینی صدا وسیما نیز در این آئین گفت: شهید آوینی در مجله سوره در حوزه هنری صاحب سبک روزنامه نگاری بود اما به اعتقاد من این ویژگی ها شهید آوینی را متمایز نکرد بلکه شهادت که هنر مردان خداست این شهید را متمایز کرد.

وی گفت : کلید واژه شهادت و هنر باهم پیوند خورده است و قله هنر شهادت است و قله هنرمندان سید الشهدا است و در واقع هنرمندی بالاتر از سید الشهدا نداریم ؛ زمانی که برای موضوعاتی چون جهاد تبیین، محتوا در فضای مجازی تولید می کنیم تعداد زیادی در شبکه های اجتماعی آن را می بینند اما حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ۱۴۰۰ سال پیش حرکتی کرد که هنوز پس از سال ها دین جدش را حفظ کرد و در واقع هنر واقعی این است و ما باید این موضوع را محور و الگو قرار دهیم.

 وی ادامه داد: حرکت عاشورا این قدر بزرگ بود که مدیحه سرایی ، شعر و آثار بسیار خلق شد و هنر بزرگی همچون تعزیه خلق شد.

سردار مقوا ساز جانشین سپاه صاحب زمان (عج) استان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های آقای عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان از ایشان به عنوان فردی دغدغه مند در حوزه ایثار و شهادت نام برد و افزود:  انصافا در مدت تصدی آقای عبدالحسینی به عنوان مدیر کل صدا وسیمای مرکز اصفهان شاهد تولید محتوا و کارهای رسانه ای فاخر در زمینه ایثار وشهادت بودیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در سخنرانی های خود  بالای ۲۰۰۰ مرتبه بر کلمه اراده تاکید کردند، حضرت آقا اردوگاه دشمن رابه خوبی می شناسند و در واقع به جوانان تاکید می کنند که هرگز نا امید نشوند و با اراده قوی در برابر جنگ نرم ایستادگی کنند.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان افزود: همواره رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید می کنند مراقب باشید این حلقه زنجیره بسیجیان و مردم مومن انقلابی قطع نشود تا دشمن نتواند نفوذ کند. 

در پایان جلسه با حضور سید محمد پارسا فرزند شهید مدافع حرم سید محمدسجاد حسینی از تابلوی مزین به عکس شهید آوینی رونمایی شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=9321
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی صدا وسیمای مرکز اصفهان
  • 186 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.