• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

مجاهدت‌های شهید علیجانی الهام بخش جوانان انقلابی خواهد بود

  • کد خبر : 10581
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۵۷
مجاهدت‌های شهید علیجانی الهام بخش جوانان انقلابی خواهد بود
در پی شهادت سردار سرافراز مدافع حرم شهید ابوالفضل علیجانی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ریاح نیوز؛ در پی شهادت سردار سرافراز مدافع حرم شهید ابوالفضل علیجانی از رزمندگان دانشکده علوم و فنون امیرالمومنین علیه السلام نیروی زمینی سپاه در ماموریت مستشاری در سوریه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: شهادت پرافتخار پاسدار رشید سپاه اسلام، مدافع سرافراز حرم سردار ابوالفضل علیجانی از افسران شجاع دانشگاه امام حسین (ع)  و دانشکده علوم و فنون حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه که در ماموریتی مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد را به خانواده معظم و همرزمان دلاور ایشان و همچنین مردم غیور و شهیدپرور استان اصفهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

همچنین سردار سلامی در این پیام افزود: مجاهدت‌های سترگ و شکوهمند آن سردار عالیقدر در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین در رویارویی با تروریسم تکفیری و دشمنان امت اسلامی برای همیشه ماندگار و الهام بخش جوانان غیرتمند و انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی به ویژه نسل جدید پاسداران انقلاب خواهد بود.

در پایان پیام نیز آمده است از درگاه خدای کریم و نعیم ، برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم و علاقمندان و همرزمان ارجمند وی سلامتی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.
 انتهای خبر/ م ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=10581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.