• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
استاندار ایلام:

لازمه موفقیت کار هر مدیر اطلاعات روزانه از موضوعات روز جامعه است

  • کد خبر : 10329
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۹
حسن بهرام نیا استاندار ایلام گفت: لازمه موفقیت کار هر مدیر اطلاعات کافی روزانه از موضوعات روز جامعه است که این اطلاعات و اخبار را بدون هیچ دستمزدی خبرنگاران در اختیار قرار می دهند.

به گزارش پایگاه خبری ریاح نیوز، حسن بهرام نیا در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان، شهید صارمی و شهدای رسانه استان و تبریک روز خبرنگار، گفت: کار خبرنگاری رسالت بسیار مهمی است که خداوند به آن اشاره کرد و قسم یاد می کند.

وی با ذکر اینکه کربلا در کربلا می ماند اگر زینب (س) نبود، گفت: اولین خبرنگار ما در عصر عاشورا حضرت زینب (س) بودند و امروز رسالت خبرنگاران هم رسالت آن حضرت است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه آموزش تخصصی برای هر خبرنگار حرفه ای لازم است، گفت: برای کار خبرنگاری عشق به کار، استعداد و آموزش‌های مرتبط و تخصصی لازم است.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که خبرنگاران مرجع اخبار و اطلاعات برای مردم هستند و باید واقعیت های جامعه را انعکاس دهند، اضافه کرد: حقیقت، سرعت، دانش سه فاکتور مهم برای یک خبر است که اگر اینگونه باشد شاهد جذب بیشتر مخاطبان آن رسانه خواهیم بود در غیر اینصورت مخاطبان آن منبع روز به روز ریزش خواهد کرد.

وی افزود: دلیل اصلی ریزش جامعه مخاطب برخی از خبرنگاران این است که آنان منافع شخصی را بر منافع جمعی ترجیح دهند.

وی با قدردانی از اخبار و اطلاعات خبرنگاران گفت: لازمه موفقیت کار هر مدیر اطلاعات کافی روزانه از موضوعات روز جامعه است که این اطلاعات و اخبار را بدون هیچ دستمزدی خبرنگاران در اختیار قرار می دهند.

بهرام‌نیا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، گفت: «همه باید به جهاد تبیین توجه ویژه داشته باشند» که خبرنگاران در جهاد تبیین تلاش خوبی داشته اند که از آنان تشکر و قدردانی می کنم.

وی در ادامه بر حمایت از خبرنگاران و رسانه ها تاکید کرد و گفت: یکی از راههای تقویت کننده مطبوعات این است که در هفته دولت از بودجه های فرهنگی به این رسانه ها اختصاص دهند.

استاندار ایلام در خصوص سفر خبرنگاران به عتبات عالیات، گفت: بخشی از خبرنگاران توسط ستاد عتبات عالیات و بخش دیگر به مرور توسط استانداری ایلام تمهیدات سفر آنان انجام خواهد شد.

انتهای خبر/م ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=10329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.