• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

قطار تولید سیمای مرکزاصفهان با قوت در حال حرکت است

  • کد خبر : 1078
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
قطار تولید سیمای مرکزاصفهان با قوت در حال حرکت است
ساخت سریال آقای خوشبخت در نیمه دوم امسال کلید می خورد.

به گزارش ریاح نیوز، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکزاصفهان عبدالحسینی مدیر کل این مرکز در آیین تجلیل از تلاشگران رسانه در حوزه معاونت سیما از تلاش و همت معاونان، مدیران و برنامه سازان شبکه اصفهان برای کسب موفقیت های مختلف در جشنواره تولیدات رسانه ملی و کسب رتبه های ممتاز تشکر و قدردانی کرد و گفت: تا کنون کارهای فاخر و ماندگاری تولید و برای پخش به شبکه های سراسری ارائه شده است و در نیمه دوم امسال نیز تولید سریال آقای خوشبخت یا همان سریال آقای گرفتار قبل آغاز می شود.
عبدالحسینی در جمع تلاشگران حوزه سیما با بیان اینکه می توان در شبکه اصفهان سریال هایی طولانی، حتی ۹۰ قسمتی ساخت و برای پخش به شبکه های سراسری ارائه داد گفت: برنامه های شبکه اصفهان در مدت اخیر رشد کمی و کیفی خوبی داشته به شکلی که توانست در بین سیمای مراکز استانها رتبه دوم را کسب نماید و کسب این موفقیت قطعا حاصل همکاری و تلاش همه واحدها و معاونت های مرکز است.
وی جایگاه مرکز اصفهان را در ارزیابی‌های معاونت سیمای مراکز استانها به عنوان یکی از برترین مراکز کشور دانست و از برنامه سازان خواست تا با استفاده از تمام ظرفیت های اطلاع رسانی همچون فضای مجازی و بیلبوردهای شهری، برای برنامه های تولیدی شبکه اصفهان تبلیغ شود.
مدیرکل مرکز اصفهان با بیان اینکه قطار تولید سیمای مرکزاصفهان با وجود موانع بر سر راه همچنان با قوت در حال حرکت و به نیمه راه رسیده است تاکید کرد شبکه اصفهان با وجود پتانسیل ها و ظرفیت های درون و برون سازمانی باید به نقطه و جایگاه اصلی خود برسد.
عبدالحسینی گفت: با فاصله گرفتن از شهر اصفهان، مانند تولید و پخش برنامه شبهای فیروزه ای در کاشان، باید بتوانیم از پتانسیل های موجود در همه شهرستانهای استان در جهت تولید به خوبی استفاده کنیم.
وی در ادامه گرافیک شبکه اصفهان را بهترین گرافیک شبکه در کشور دانست و تهیه کنداکتور مناسب ، ساخت برنامه های ستاره چینی،همین حوالی، پرانتز، زنده رود، هشت بهشت، کلاکت، بهشت اجابت و یک شهرضیافت ماه رمضان را به عنوان نقاط قوت مرکز اصفهان برشمرد و افزود: البته نقاط ضعف و مشکلاتی نیز در برخی جاها وجود دارد که باید سریع آنها را بر طرف کنیم.
مدیرکل مرکز اصفهان گفت با وجود ظرفیت های نیروی انسانی خوب در این مرکز باید با تمام قدرت بر روی آنتن تمرکز شود و با اجتناب از تقابل های درون سازمانی، اجازه ندهیم مسائل حاشیه ای زمان و انرژی ما را بگیرد.
در پایان این آئین نیز از برترینهای مجموعه معاونت سیما تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=1078

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.