• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
سرلشکر سلامی:

قدرت دفاعی‌ مان در همه عرصه‌هارشد وشکوفایی دارد

  • کد خبر : 7521
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
قدرت دفاعی‌ مان در همه عرصه‌هارشد وشکوفایی دارد
فرمانده کل سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در عرصه‌های موشکی، پدافند هوایی، پهپاد‌ی، فضایی و همچنین جنگال(جنگ الکترونیک) به شکل متوازن و در عین حال شتاب‌داری در حال پیشرفت است.

به گزارش ریاح، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه جشنواره مالک اشتر نیرو‌های مسلح که در سالن ۵ آذر ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد، اظهار داشت: شاهد رشد و شکوفایی قدرت دفاعی‌مان در همه عرصه‌ها هستیم.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه با گسترش در امتداد مرز‌ها، برقراری امنیت و ساخت قدرت در عقبه، نمایش باشکوهی از یک نیروی دفاعی در زمین را به تصویر می‌کشد.

فرمانده کل سپاه افزود: نیروی هوافضای سپاه در عرصه‌های موشکی، پدافند هوایی، پهپاد‌ی، فضایی و همچنین جنگال (جنگ الکترونیک) به شکل متوازن و در عین حال شتاب‌داری در حال پیشرفت است که گاهی اوقات مردم ما آزمون‌های عملیاتی این سامانه‌ها را چه در رزمایش‌ها و چه در آزمایش‌ها در میدان می‌بینند.

سردار سلامی ادامه داد: البته به دلیل رعایت حفاظت اطلاعات قدرت‌مان، همه آنچه که به‌عنوان یک قدرت اساسی ساخته می‌شود، قابل بیان نیست.

وی درخصوص وضعیت نیروی دریایی سپاه نیز اظهار داشت: به‌منظور نبرد با قدرت‌های بزرگ که عموماً بر دریا متمرکز هستند، ما به شکل بسیار وسیعی در حال گسترش قلمرو قدرت دریایی خود هستیم.

فرمانده کل سپاه سپس به خدمت‌رسانی بسیج اشاره و عنوان کرد: همگان شاهد هستند که پایگاه‌های مقاومت بسیج چگونه در صحنه‌های مختلف به مردم کمک می‌کنند و بسیجیان، عرصه خدمت به مردم را میدان جهاد خود قرار داده‌اند.

سرلشکر سلامی در پایان خاطرنشان کرد: الحمدلله در عرصه‌های جنگال و سایبری پیشرفت‌های مطلوب و قابل توجهی داشته‌ایم و در صحنه جنگ اطلاعاتی نیز به دستاورد‌های خوبی رسیده‌ایم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=7521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.