• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

فولاد مباركه «جهاد تبیین» مدنظر مقام معظم رهبری را به بهترین شكل محقق كرد

  • کد خبر : 13548
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
فولاد مباركه «جهاد تبیین» مدنظر مقام معظم رهبری را به بهترین شكل محقق كرد
مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان گفت: مدیریت شرکت معظم فولاد مبارکه به‌عنوان نخستین مجموعه صنعتی در استان اصفهان از میزبانی و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و بازدید از خطوط تولید این شرکت استقبال و «جهاد تبیین» مدنظر مقام معظم رهبری را به بهترین شکل محقق کرد.

به گزارش ریاح نیوز، محمد نادرالاصلی مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان گفت: در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی، بی‌اطلاعی جامعه جوان از پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی عامل آسیب‌زایی خواهد بود که در همین راستا، هیئت رزمندگان اسلام تصمیم گرفت تا برای اقناع افکار عمومی اقشار مختلف جامعه اقدام به روشنگری کند.

وی افزود: فاصله میان تهدید و فرصت، تصمیم است. اگر تصمیم به‌درستی و به‌موقع اتخاذ شود، می‌تواند از تهدیدها جلوگیری کند.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان خاطرنشان کرد: این هیئت با استفاده از ظرفیت‌های موجود، آمادگی خود را برای بسیج کردن نیروها جهت برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت به مسئولان استانی اعلام کرد که با توجه به تأکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر ضرورت برگزاری هرچه سریع‌تر اردوهای راهیان پیشرفت در این شرکت، از تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه تا ۲۰ اسفندماه سال ۱۴۰۱ بالغ‌بر ۱۷۰۰ نفر در قالب ۴۱ گروه مختلف اعم از دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب و خادم‌یاران از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید کردند و با دستاوردهای این صنعت آشنا شدند.

نادرالاصلی با بیان اینکه ۴۰ درصد از این تعداد، از هیئت‌های رزمندگان شهرستان‌های استان اصفهان بوده‌اند، ادامه داد: هماهنگی و سازماندهی برای بازدید این تعداد نفرات در یک بازه زمانی کوتاه کار آسانی نبود و مدیریت مجموعه فولاد مبارکه این کار ارزشمند را به سرانجام رساند.

وی با اشاره به بسیج کردن نیروهای هیئت رزمندگان اسلام برای تحقق جهاد تبیین عنوان داشت: ۶۱ هیئت رزمندگان در استان اصفهان به فعالیت‌های فرهنگی مشغول‌اند که برخی از شهرستان‌ها همچون مبارکه دارای چهار هیئت است.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان گفت: متأسفانه امروز جوان ایرانی از پیشرفت‌های مجموعه‌های بزرگ صنعتی کشور همچون فولاد مبارکه اطلاع کافی ندارد و نمی‌داند شرکت فولاد مبارکه بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی در حال فعالیت و ارزآوری برای کشور است.

وی ادامه داد: میزان تولید فولاد کشور با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قابل‌مقایسه نیست، به‌طوری‌که ایران از نظر میزان تولید در رتبه‌بندی جهانی تولیدکنندگان فولاد به جایگاه دهم و در برخی از ماه‌ها نیز به جایگاه هفتم ارتقا یافته است؛ این یعنی افزایش تولید چندین میلیون تنی تولید در صنعت فولاد کشور.

نادرالاصلی تأکید کرد: طبق گفته رئیس‌جمهوری، همان‌طور که اردوهای راهیان نور در کشور برگزار می‌شود، اردوهای راهیان پیشرفت نیز باید در قالب بازدید از صنایع بزرگ و پیشرفت‌های این صنایع برای نسل جوان برگزار شود تا از نزدیک با دستاوردهای صنعتی و اقتصادی انقلاب اسلامی آشنا شوند.

وی اذعان داشت: امروز دشمنان از طریق رسانه‌های مختلف و فضای مجازی روی افکار جوانان ایرانی کار می‌کنند و نمی‌گذارند جوانان از پیشرفت‌ها آگاهی پیدا کنند. در مقابل ما وظیفه داریم فعالیت‌های ارزشمند انجام‌شده در کشور را به آنان معرفی کنیم؛ براساس بازخوردهایی که از بازدیدکنندگان از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه دریافت کرده‌ایم، دیدگاه آنان به این صنعت نسبت به قبل از بازدید به‌کلی تغییر یافته و مثبت شده است.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه با فراهم‌سازی بستر برپایی اردوهای راهیان پیشرفت، الگوی مناسبی برای سایر مجموعه‌های صنعتی است تا از این طریق بتوان افکار جامعه را درخصوص دستاوردهای جمهوری اسلامی در حوزه‌های صنعت و اقتصاد کشور روشن کرد که این امر تجلی جهاد تبیین است.

وی در پایان با اشاره به برنامه بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲ اذعان داشت: تعداد برنامه بازدیدها در سال ۱۴۰۲ از شرکت فولاد مبارکه روند افزایشی خواهد داشت و از شهرها و شهرستان‌های دور و نزدیک نیز در این برنامه حاضر خواهند شد که هریک از بازدیدکنندگان به یک رسانه برای انعکاس دستاوردها و پیشرفت‌های صنعت کشور تبدیل خواهد شد.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=13548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.