• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
فعال شدن طرح‌هاي راکد باعث ايجاد اميد در بين مردم مي‌شود استاندار چهارمحال و بختیاری:

فعال شدن طرح‌هاي راکد باعث ايجاد اميد در بين مردم مي‌شود

  • کد خبر : 10611
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
فعال شدن طرح‌هاي راکد باعث ايجاد اميد در بين مردم مي‌شود
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: فعال شدن طرح‌هاي راکد و تکميل و بهره‌برداري از طرح‌هاي نيمه‌تمام باعث ايجاد نشاط و اُميد بين مردم گروه‌هاي مختلف می شود.

به گزارش ریاح نیوز؛ غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختیاری در آيين افتتاح، بهره‌برداري و کلنگ‌زني طرح‌هاي شهرستان فارسان در هفته دولت سال‌جاري اظهار کرد: در اين هفته بايد با جهاد تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي را براي جوانان بيان و تشريح کرد.
وي افزود: انقلاب اسلامي ايران در برابر فشارها، تحريم‌ها و‌ توطئه‌هاي استکبار جهاني ايستادگي کرده و به دستاوردهاي مطلوبي در سطح جهاني، ملي و استاني دست يافته است.
حيدري تصريح کرد: علاوه بر کوتاه بودن دوران مسئوليت شهيدان رجايي و باهنر اما با خدمات بي‌منت در دل مردم ايران ماندگار و جاودان شدند.
وي با اشاره به ترور افزون‌بر ۱۷ هزار نفر در ايران از سوي منافقان يادآور شد: زنده نگه‌داشتن گفتمان انقلاب اسلامي مورد توجه همگان باشد.
استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: مسئولان استان براي خدمات‌رساني به مناطق مختلف استان و شهرستان فارسان تلاش شبانه‌روزي مي‌کنند.
وي وحدت، همدلي، تعامل و اتحاد را از ويژگي‌هاي مورد توجه دولت سيزدهم دانست و گفت: با روي کار آمدن اين دولت بارقه‌هاي اميد بين گروه‌هاي مختلف جامعه و مردم ايجاد شد.
حيدري تاکيد کرد: خدمتگزاران نبايد از مردم فاصله بگيرند و بايستي با حضور در کنار مردم و تلاش براي رفع آنان، تاب‌آوري مردم را در برابر فضاسازي، نااُميد کردن و مايوس کردن دشمن ارتقا دهند.
وي افزود: پوشانده جامه عمل به فرموده رهبر انقلاب اسلامي براي مقدمه‌چيني نظام، دولت و تمدن اسلامي ضروري است و بايد مورد توجه باشد.
استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: علاوه بر محدوديت‌ها، فشارها و تحريم‌هاي فراوان عليه جمهوري اسلامي اما همزمان با هفته دولت سال‌جاري در نقاط مختلف کشور و استان از جمله شهرستان فارسان طرح‌هاي مطلوبي افتتاح، بهره‌برداري و کلنگ‌زني مي‌شود.
وي يادآور شد: توسعه و گسترش زيرساخت‌هاي گردشگري به‌ويژه اقامتگاه‌هاي بوم‌گردي باعث رونق در حوزه اشتغال‌زايي و رونق اقتصادي مي‌شود.
حيدري اظهار داشت: فعال شدن طرح‌هاي راکد و تکميل و بهره‌برداري از طرح‌هاي نيمه‌تمام باعث ايجاد نشاط و اُميد بين مردم گروه‌هاي مختلف خواهد شد.

انتهای خبر/ م ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=10611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.