• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
استانها/اصفهان

شیرانی سخنگوی جدید ستاد مدیریت بیماری کرونا در اصفهان شد

  • کد خبر : 7735
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
شیرانی سخنگوی جدید ستاد مدیریت بیماری کرونا در اصفهان شد
استاندار اصفهان گفت: دبیرخانه ستاد مدیریت بیماری کرونا به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان محول شد و همچنین شاهین شیرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی نیز به عنوان سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خواهند بود.

به گزارش ریاح به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سید رضا مرتضوی شامگاه سه‌شنبه در یکصد و دهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار داشت: دبیرخانه ستاد کرونا در این زمینه ورود جدی داشته باشد و با نظم بیشتری امور را دنبال کنند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: دبیرخانه ستاد مدیریت بیماری کرونا به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان محول شد و همچنین شاهین شیرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی نیز به عنوان سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خواهند بود.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها و دستگا‌های تبلیغی استان همچنان اطلاع‌رسانی و آگاه سازی در خصوص ضرورت واکسیناسیون با تاکید بر اقناع‌سازی را در دستور کار قرار دهند.

مرتضوی ادامه داد: برغم هزینه‌های بسیار بالای دولت و نظام اسلامی برخی شهروندان اهتمام لازم در این خصوص ندارد و لازم است در این زمینه اطلاع‌رسانی انجام شود.

استاندار اصفهان با اشاره به ارائه طرح شهدای سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و سپاه استان، گفت: اجرای طرح شهدای سلامت می‌تواند در راستای رسیدن به نقطه مطلوب واکسیناسیون در استان مفید باشد ولذا لازم است در این زمینه کلیه دستگاه‌ها همکاری لازم داشته باشند.

بر اساس طرح شهدای سلامت آموزش، ترغیب و اقناع سازی چهره‌به‌چهره و همچنین واکسیناسیون توسط نیروهای بسیج و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از اول تا ۱۹ آذرماه در استان اصفهان اجرا می‌شود.

انتهای خبر/ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=7735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.