• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
استاندار اصفهان:

شور انتخاباتی در استان ایجاد شود

  • کد خبر : 3591
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
شور انتخاباتی در استان ایجاد شود
استاندار اصفهان تاکید کرد: تشکل‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی به حضور و فعالیت در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ تشویق و شور انتخاباتی در این استان ایجاد شود.

به گزارش ریاح، جلسه شورای اداری استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونان آن، فرمانداران و شهرداران، امامان جمعه شهرستان‌های مختلف استان، مدیران کل و سایر مسوولان استانی در استانداری اصفهان برگزار شد. عباس رضایی استاندار اصفهان در این جلسه افزود: همه باید برای ایجاد شور انتخاباتی تلاش مضاعفی داشته باشند.

با توجه و تاکید بر لزوم تشدید تدابیر خود مراقبتی و حفظ آثار و ابنیه تاریخی، از شهرداری اصفهان و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواستاریم به صورت یک اقدام فوری و جدی در زمینه ایمنی بازار بزرگ اصفهان اقدام کنند.

ضمن تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی و سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، هر روز که می‌گذرد عشق سردار سلیمانی در دل ملت ایران بیشتر شده و با انتشار کتب و مطالب مربوط به این سردار در فضای مجازی، خدماتی که این شهید به نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران داشت بیشتر نمود پیدا می‌کند.
ابعاد وجودی و شخصیتی این بزرگوار به ویژه در اخلاق‌مداری و دین‌مداری از بُعد امنیتی شخصیت این شهید والاتر است.
در خصوص مرحوم آیت الله مصباح یزدی، این عالم خدمات بسیاری در دنیای علم و فلسفه به مردم ارائه کردند.
با توجه به موضوع افزایش سقط جنین در اصفهان، در هفته جاری جلسه‌ای با حضور دانشگاه‌های مربوطه، گروه زنان و مامایی دانشگاه علوم پزشکی، جامعه‌شناسان و مسوولان اداره کل ثبت احوال استان برگزار و موضوع سقط جنین بررسی و نظرات مسوولان امر اخذ شود.
درخواست برقراری مجدد کلاس‌های درس در استان به صورت یک روز در میان به تهران اعلام و درصورت موافقت کلاس‌های درس با شرایط کرونایی زرد دایر خواهد شد.
عدم توانایی برخی نهادها و ارگان‌های استان در جذب اعتبارات در شرایط سخت اقتصادی قابل قبول نیست.
درباره ورود همه شهرستان‌های استان به وضعیت زرد کرونایی، خوشبختانه هنوز ویروس کرونای انگلیسی وارد ایران نشده اما باید بدانیم وضعیت ما در زمینه کرونا شکننده است و هرگونه غفلت موجب پشیمانی و شرایط از قبل نیز بدتر خواهد شد.
ضمن رعایت دستورالعمل‌ها در مورد کرونا و مدیریت سوخت به منظور کاهش آلودگی هوا، تعطیلی‌ها به دنبال آلودگی هوا، به دلیل مدیریت سوخت و تردد در شهر است و شهروندان نباید در چنین تعطیلی‌هایی بیش از قبل رفت و آمد داشته باشند و یا مصرف سوخت را افزایش دهند.
تعطیلی راه حل مناسبی برای حل معضل آلودگی هوا نیست، همه ارگان‌ها باید در اجرای قانون هوای پاک تلاش کنند و اکنون زمان خوبی برای فعالیت کوره‌های آجر نیست و مسوولیت این امر با فرمانداران است.
ضمن تأکید بر همکاری نهادهای مختلف در مدیریت مصرف گاز، برق و منابع آبی، تامین آب قصه پر غصه ما در استان اصفهان است.
ادارات ملزم بر دولت الکترونیک و استفاده از روش‌های به روز برای ارائه خدمات هستند، ادارات و نهادهای اجرایی استان باید به صورت منظم گزارش اقدامات خود در زمینه فعالیت‌ها و دولت الکترونیک را ارایه کنند.
تا انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ هیچگونه تقسیمات کشوری نخواهیم داشت و فرمانداران و مسوولان بر این امر اصرار نورزند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=3591
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان
  • 182 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.