• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

شهیدی که پای ثابت فیلم‌های خانوادگی بود

  • کد خبر : 8270
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
شهیدی که پای ثابت فیلم‌های خانوادگی بود
آقامهدی عاشق فیلم دیدن بود بیشتر اوقات فراغت‌مان هم یا در سینما می گذشت یا پای تلویزیون خانه‌مان.

به گزارش ریاح، زهرا بیگدلی همسر شهید مدافع‌حرم مهدی بختیاری در رابطه با اوقات فراغت و تفریحات همسر شهیدش گفت: آقامهدی عاشق فیلم دیدن بود بیشتر اوقات فراغت‌مان هم یا در سینما می‌گذشت یا پای تلویزیون خانه.تقریبا بیشتر سریال های خانگی را دیده بودیم، هر هفته که قسمت جدیدی از یک سریال می‌آمد، اولین نفر دانلود می‌کرد.پسرمان امیرعباس که می‌خوابید،فیلم ها را می‌گذاشت تا ببینیم می‌خواست اینطوری همه ی حواس مان به سریال باشد.گاهی هم که امیرعباس بیدار می‌شد فیلم را نگه می‌داشت و منتظرم می‌ماند تا بیایم. 

باوجود اینکه صبح اول وقت به محل کارش می‌رفت اما بعضی شب‌ها فیلم دیدن مان تا ۳و ۴ صبح طول می کشید. وقت‌هایی هم که مأ‌موریت بود تنهایی پیگیر سریال‌ها نمی‌شدم صبر می‌کردم و وقتی می‌آمد می‌نشستیم و یک‌دفعه ۷و۸ قسمت تماشا می‌کردیم.تقریبا هر روز فیلم می‌دیدم.

پای ثابت برنامه های مان شده بود فیلم دیدن.هر فیلمی‌که روی پرده سینما می‌رفت در اولین فرصت می رفتیم و تماشا می‌کردیم،طوری شده بود که هر هفته می‌رفتیم سینما. امیرعباس که به دنیا آمد تا ۵۰ روزگی اش صبر کردیم ولی طاقت نیاوردیم و آخرش با بچه به سینما رفتیم. آن‌روز همه متعجبانه نگاه مان می‌کردند برایشان جالب بود که با نوزاد به سینما رفته بودیم.

سینما رفتن مان از دوران نامزدی شروع شد اوایل اصلا مشتاق نبودم حتی در تمام دوران مجردی ام فقط یک‌بار به سینما رفتم اما بعدها شدیدا علاقه مند شدم.علاقه ی آقامهدی به مراتب از من بیشتر بود. بخاطر کرونا که سینماها بسته شد هر چند وقت یک‌بار می‌گفت:خانم دوماه گذشت و نرفتیم سینما…الان سه ماه شده که نرفتیم و….سینما ها که بسته شد، دیگر فقط سریال های نمایش خانگی را دنبال می کردیم. آخرین سریالی هم که دیدیم «قورباغه» بود که نصفه ماند. مثل همیشه منتظر بودم از ماموریت برگردد و باهم ادامه اش را ببینیم که شهید شد.

انتهای خبر/م ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=8270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.