• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
استانها/اصفهان

ساعت فعالیت مترو و اتوبوسرانی در شهر اصفهان تغییر کرد

  • کد خبر : 2408
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
ساعت فعالیت مترو و اتوبوسرانی در شهر اصفهان تغییر کرد
براساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، ساعت فعالیت مترو و اتوبوسرانی از امروز در شهر اصفهان تغییر کرد.

به گزارش به گزارش ریاح به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، از (۲۴ آبانماه) با توجه به دستورالعمل جدید ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، ساعت فعالیت و خدمات دهی سرویس حمل و نقل عمومی شهر اصفهان از جمله مترو و اتوبوسرانی با تغییراتی همراه شده است.

احمدرضا طحانیان، مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان در این باره با اشاره به اینکه از امروز ساعت کار متروی اصفهان از ساعت شش و ۱۵ دقیقه صبح با سرفاصله ۱۵ دقیقه تا ساعت ۱۹ خواهد بود، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک در مترو اجباری است و از سوار شدن افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به جابجایی روزانه ۳۰ هزار نفر با متروی اصفهان گفت: در حال حاضر همه مسافران متروی اصفهان از ماسک استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان افزود: کابین، درب و دستگیره کابین، تجهیزات، پنل و گوشی تلفن داخل کابین در هر سفر کامل و حین تعویض راهبر با مواد گندزدایی مناسب ضد عفونی می‌ شود؛ همچنین با خرید دستگاه ضدعفونی فرابنفش UVC و آموزش استفاده از آن به کارکنان نسبت به ضدعفونی واگن‌ های مترو اقدام شده است.

کاهش دو ساعته فعالیت اتوبوس های شهری

همچنین عباس روحانی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان نیز در مورد ساعات فعالیت اتوبوس های شهری اظهار کرد: از امروز (۲۴ آبانماه) بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، ساعت فعالیت و سرویس ‌دهی اتوبوس ‌‎های شهر از ۵:۳۰ صبح تا ۲۰ شب است. تا روز گذشته ساعت فعالیت اتوبوس های شهر اصفهان تا ۲۲ شب بود.

وی افزود: استفاده از ماسک توسط مسافران در اتوبوس ‌های شهر اجباری است، در غیر این صورت از سوار شدن آنها ممانعت خواهد شد، همچنین در راستای حفظ سلامت مسافران و رانندگان با استفاده از کاورهای پلاستیکی، فضای کابین رانندگان اتوبوس از مسافران جدا شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: تمام ناوگان فعال بخش دولتی و خصوصی اتوبوسرانی اصفهان هر شب پس از اتمام خدمات‌رسانی در سه توقفگاه توسط ۱۰ نفر نیروی متخصص با استفاده از محلول ‌های ویژه ضدعفونی می ‌شود.

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=2408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.