• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان:

رکود ویژه حمل و نقل جاده‌ای در ایام کرونا با کاهش ۵۳ درصدی

  • کد خبر : 3193
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
رکود ویژه حمل و نقل جاده‌ای در ایام کرونا با کاهش ۵۳ درصدی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در حوزه حمل و نقل مسافر، با توجه به شرایط بیماری کرونا با کاهش ۵۳ درصدی مواجه بودیم که این بخش از حمل و نقل با رکود بسیار ویژه رو به رو شد.

به گزارش ریاح، مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در نشست خبری مطبوعاتی که به مناسبت فرارسیدن هفته حمل و نقل و راهداری برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۹۹ با توجه به شرایط کرونا افزایش۳ درصدی در میزان توناژ را داشتیم، در حوزه حمل و نقل مسافر، با توجه به شرایط بیماری کرونا با کاهش ۵۳ درصدی مواجه بودیم که این بخش از حمل و نقل با رکود بسیار ویژه رو به رو شد.

با حمایت‌های دولت در حوزه حمل و نقل مسافر سعی شد خسارات در این صنعت جبران شود، در حوزه راهداری امن اقدامات خوبی انجام شد که از جمله می‌توان به نگهداری ابنیه، نگهداری ماشین‌آلات و کشیدن آسفالت در محورهای مواصلاتی اشاره کرد.

۳۵۱ میلیون تردد در محورهای استان اصفهان ثبت شد که نسبت به سال گذشته ۷ درصد کاهش داشتیم؛ نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد فوتی سر صحنه کاهش پیدا کرده که این کاهش تصادفات باعث بهبود بحث ایمنی در جاده‌ها می‌شود.

در بحث روکش و آسفالت حدود ۲۳۰ کیلومتر راه را مرمت و بازسازی کردیم، سعی داشتیم با اصلاح شیب شیروانی در راه‌های مواصلاتی استان اصفهان به طول ۵۶۸ کیلومتر تصادفات را کاهش دهیم.

با توجه به وظیفه جدید در سال ۹۹ در هشت ماه از سال ۹۹، حدود ۶۴ کیلومتر راه‌های روستایی را احداث و مرمت کردیم، این پروژه جزو دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اصفهان است.

با توجه به راه‌اندازی طرح ملی ابرار ، در این طرح روستاهایی که بالای ۲۰ خانوار جمعیت داشته باشند برای احداث راه برایشان اقدام می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=3193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.