• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

دو نمایشگاه‌ صنایع غذایی و تبلیغات در اصفهان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 11551
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
دو نمایشگاه‌ صنایع غذایی و تبلیغات در اصفهان برگزار می‌شود
روابط عمومی شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان: از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ آبان‌ماه نمایشگاه اصفهان میزبان دو رویداد نمایشگاهی و تخصصی است.

به گزارش ریاح نیوز بنابر اعلام روابط عمومی شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ آبان‌ماه نمایشگاه اصفهان میزبان دو رویداد نمایشگاهی و تخصصی است.

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته با مشارکت ۷۶ شرکت فعال در این حوزه برگزار خواهد شد. همچنین در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات، چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته با حضور ۳۱ شرکت مرتبط با کانون‌های آگهی و تبلیغات، بازاریابی، چاپ و بسته‌بندی حضور خواهند داشت.

همچنین این نمایشگاه در مجموع با مشارکت ۱۰۷ شرکت فعال و باتجربه در زمینه غذای آماده، لبنیات، نوشیدنی، مواد پروتیینی، بیسکویت، کیک و کلوچه، ماشین آلات غذایی، تجهیزات برودتی، بسته بندی، چاپ، ماشین آلات کارتن سازی، هدایای تبلیغاتی و شرکت‌های ارایه دهنده مشاوره در حوزه تبلیغات از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، زنجان، فارس، کرمان، همدان و یزد از روز ۱۴ آبان‌ماه به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

کنار هم قرار گرفتن این دو عنوان نمایشگاه تخصصی باعث خواهد شد بازدید کنندگان و متخصصان به صورت همزمان با توانایی شرکت‌های مختلف در حوزه صنایع غذایی و تبلیغات آشنایی حاصل کنند. از مهمترین و شاخص‌ترین برندهایی که در این دو رویداد نمایشگاهی حضور دارند می‌توان به شرکت نامی‌نو، آرشه کار، چیکا، تانیس، عدیلی، چاپ نگارستان، خوشگوار و اصفهان شکلات نام برد.

یکی از مهمترین تفاوت این دوره از نمایشگاه در مقایسه با سال‌های گذشته برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی درخصوص حضور در نمایشگاه، توسعه کسب و کار، آشنایی با روش‌های نوین بازاریابی و مدیریت است. تفاوت دیگر با دوره‌های سابق می ‌توان به تخصصی‌تر برگزار شدن این دو عنوان نمایشگاهی، عدم فروش محصولات و عرضه آن و حضور برندهای مطرح در صنعت غذایی و تبلیغات را اشاره کرد.

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات، چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته از روز ۱۴ آبان‌ماه به مدت چهار روز در ساعات بازدید ۱۱ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان به رویدادهای نمایشگاهی خواهد بود.

پایان پیام/ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=11551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.