• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7
امام جمعه شهرکرد:

دولت جدید باید پیشرو و پیشگام تولید باشد

  • کد خبر : 5457
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
دولت جدید باید پیشرو و پیشگام تولید باشد
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امسال باید پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید انجام شود و این امر باید از طریق دولت فعلی و دولت آینده صورت بگیرد، گفت: از این رو مردم باید هشیارتر از گذشته دولتی را تشکیل دهند که به معنای واقعی پشتیبان تولید باشد.

به گزارش ریاح، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به شعار سال، گفت: این موضوع نشان از اهمیت تولید و اقتصاد است و برخی این را خوب درک نکردند و انصافا بعضی از جوانان و فعالان عرصه اقتصادی در این چند سال بسیار کوشا بودند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: تلاش همین جوانان انقلابی و فعالین اقتصادی سبب شده است که امروز اقتصاد کشور در بین ۲۰ اقتصاد قدرتمند جهان باشد.

نکونام با بیان اینکه امسال باید پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید انجام شود و این امر باید از طریق دولت فعلی و دولت آینده صورت بگیرد، افزود: از این رو مردم باید هشیارتر و بیدارتر از گذشته دولتی را تشکیل دهند که به معنای واقعی پشتیبان تولید باشد.

وی عنوان کرد: دولت جدید باید پیشرو و پیشگام تولید باشد و این لازمه آینده کشور است.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه قاچاق، واردات بی‌رویه و نگاه مخالف تولید داخلی از موانع رشد اقتصاد کشور است، توضیح داد: این موانع باید توسط دولت برطرف شود و یأس و ناامیدی در دشمنانی که به وسیله تحریم به دنبال نابودی اقتصاد کشور هستند ایجاد شود.

وی گفت: فرهنگ‌سازان جامعه شامل ائمه جمعه و جماعات و برنامه‌سازان باید زمینه‌ساز پشتیبانی از تولید و مانع‌زدایی باشند و امروز این یک تکلیف برای جوانان و گردانندگان چرخ انقلاب است.

نکونام در ادامه با اشاره به روز ۱۲ فروردین‌ماه، افزود: انقلاب اسلامی باور به دین را در جامعه افزایش داده است و اینکه دین می‌تواند اقتصاد جامعه را متحول و معاش و معاد برای مردم ایجاد کند.

وی اضافه کرد: مردم در این شرایط سخت کرونایی به منظور احترام به کادر درمان در روز طبیعت در خانه بمانند تا زنجیره انتقال این بیماری منحوس در استان و البته در کشور قطع شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=5457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.