• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7
سید رضا مرتضوی:

دشمن به صورت موریانه‌وار تاروپود خانواده ایرانی را مورد هدف قرار داده است

  • کد خبر : 13367
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
دشمن به صورت موریانه‌وار تاروپود خانواده ایرانی را مورد هدف قرار داده است
استاندار اصفهان گفت: نگران هستیم عنصر خانواده به عنوان اساسی‌ترین نهاد اجتماعی مانند کشورهای غربی دچار فروپاشی شود.

به گزارش ریاح نیوز، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در کارگروه اجتماعی استان که با حضور معاون وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: استان اصفهان نسبت به سایر نقاط کشور شرایط متفاوتی را دارد مردم این خطه به جانفشانی و ایثار بی حد و مرز در دوران دفاع مقدس شُهره هستند.

وی افزود: وفاداری و ایثار مردم اصفهان سرمایه‌های بی‌بدیل استان است که به عنوان یک دارایی ارزشمند همیشه مورد توجه قرار گرفته‌اند.

مرتضوی با اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به استان، عنوان کرد: همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان، تنها در یک روز ۴۹ نفر از کسانی که محکوم به قصاص بودند، در فرایند صلح و سازش توسط اولیای دم بخشیده شدند.

استاندار اصفهان افزود: نگاه به خانواده که معطوف به زندگی عفیفانه است و توجه به امر و راهبرد عفاف و حجاب در مراودات اجتماعی همیشه مورد توجه مردم شریف استان قرار گرفته است.

وی متذکر شد: البته در سال‌های گذشته به دلیل سهل انگاری‌هایی که انجام شده؛ دشمن به صورت موریانه‌وار تاروپود خانواده ایرانی را مورد هدف قرار داده و نگران هستیم عنصر خانواده به عنوان اساسی‌ترین نهاد اجتماعی مانند کشورهای غربی دچار فروپاشی شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: نیاز است با همت عمومی و تلاش ویژه بالادستی به صورت منظم در این خصوص هدف و برنامه داشته باشیم؛ درصدد هستیم مجموعه رصدی را تعریف کنیم تا با پشتیبانی سازمان امور اجتماعی کشور بتوانیم اطلس اجتماعی استان را به صورت منظم و با سازوکار مناسبی تهیه و تدوین کنیم.

استاندار اصفهان همچنین از مساعدت معاون وزیر کشور در اختصاص و افتتاح مجموعه فدک به عنوان سرپناهی برای بی خانمان‌ها تشکر و قدردانی کرد.

سرآمدی استان اصفهان در عرصه‌های مختلف دفاع از میهن و هم‌میهن

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این نشست بیان کرد: گزارش‌هایی که در این جلسه ارائه شد مثال‌های کوچکی از فعالیت‌های انجام شده در استان است. وی افزود: در استان تلاش می‌کنیم تا سرمایه انسانی گرانقدری که داریم را حفظ کنیم. این مردم بارها ثابت کرده‌اند که پای عقاید خود ایستاده‌اند اما دشمن حتی لحظه‌ای دست از فتنه‌انگیزی علیه مردم ایران اسلامی بر نمی دارد.

جانثاری گفت: تعداد بیشترین آمار خیریه‌ها متعلق به استان اصفهان است، از طرفی این مردم همیشه در دفاع از حق، اسلام، میهن و هم‌میهنان خود پیش قدم بودند از این رو نگران آسیب‌های اجتماعی متعددی هستیم که مردم ما را تهدید می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان یادآور شد: البته باور داریم که می‌توانیم مشکلات را کاهش دهیم به همین دلیل از وزارت کشور و ریاست سازمان امور اجتماعی کشور تقاضای پشتیبانی داریم تا به ما کمک کنند این سرمایه عظیم را برای کشور حفظ کنیم.

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=13367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.