• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

دستگیری لیدر و ۳ نفر از محرکان اصلی اغتشاشات در شهرستان نجف‌آباد

  • کد خبر : 11679
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
دستگیری لیدر و ۳ نفر از محرکان اصلی اغتشاشات در شهرستان نجف‌آباد
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری لیدر و 3 نفر از هدایت‌کنندگان اصلی اغتشاشات اخیر در شهرستان نجف‌آباد خبر داد.

به گزارش ریاح نیوز، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی وقوع اغتشاش اخیر و توهین به مقدسات توسط افراد فریب‌خورده در شهرستان نجف آباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

مأموران پلیس با استفاده از اطلاعات مردمی و اشراف مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر را شناسایی و دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه این فرد تعداد قابل توجهی ابزار آلات مورد استفاده در اغتشاشات شامل چاشنی‌های دست‌ساز با قدرت صوت و تخریب بالا و همچنین سلاح سرد و وسایل و ابزاری برای مقابله احتمالی با مأموران و مردم کشف شد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با رصد هوشمندانه مآموران پلیس فتای شهرستان نجف‌آباد ۳ نفر که با انتشار مطالب کذب در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و تحریک مردم برای ایجاد نا امنی و آشوب در آن شهرستان می‌کردند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری شهروندان با نیروهای فراجا در برقراری امنیت جامعه ایران اسلامی از شهروندان خواسته شده هرگونه فعالیت و رفت و آمدهای مشکوک افراد و اطلاعات لازم در خصوص اغتشاش‌گران و محرکان نا امنی در جامعه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و ۱۱۳ حفاظت اطلاعات ارشد فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کنند.

انتهای پیام/م ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=11679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.