• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
مدیرعامل آبفای استان اصفهان اعلام کرد؛

در دهه اخیر ۱۰ تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان احداث شده است

  • کد خبر : 8702
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
در دهه اخیر ۱۰ تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان احداث شده است
از مجموع 28 تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان 10 تصفیه خانه در سال های 1390 تا 1400 احداث شده است.

به گزارش ریاح، هاشم امینی مدیرعامل آبفای استان اصفهان احداث ۱۰ تصفیه خانه فاضلاب در مدت ۱۰ سال را نشان از روحیه جهادی و عزم کارکنان این شرکت برای خدمت رسانی بهتر به مردم عنوان کرد.
هاشم امینی با بیان این که خدمات رسانی بی وقفه با هدف ارتقاء سطح رفاه و بهداشت عمومی در دستور کار این شرکت قرار دارد اظهار داشت: از مجموع ۲۸ تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان ۱۰ تصفیه خانه در سال های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ احداث شده است.
وی اعلام کرد: علاوه براحداث تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای خوانسار، داران، چادگان، نجف آباد، نطنز، هرند، اژیه، سده ورنامخواست، تیران و بویین و میاندشت، دو فقره پکیج تصفیه فاضلاب نیز در ۱۰ سال گذشته برای واحدهای مسکن مهر نطنز و فریدونشهر به روش تصفیه لجن فعال احداث شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان این که فاضلاب ورودی به تصفیه خانه ها در ۹ تصفیه خانه به روش لجن فعال، ۱۳ تصفیه خانه به روش لاگون هوادهی و ۸ تصفیه خانه به روش برکه تثبیت مطابق با استانداردهای زیست محیطی تصفیه می شوند تصریح کرد: با احدث تصفیه خانه های فاضلاب، حجم قابل ملاحظه اي از آب هاي به ظاهر زايد و غير قابل استفاده به چرخه صنعت، كشاورزي غیر مثمر و توسعه فضاي سبز شهری باز می گردد.
امینی با بیان این که در حال حاضر ۷۳٫۵ درصد جمعیت شهری استان اصفهان تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند گفت: هم اکنون ۳ میلیون و۲۱۱ هزار نفر در ۳۶ شهر و ۵ هزار و ۹۰۰ نفر در ۵ روستای استان از خدمات جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب استفاده می کنند.
وی افزود: استان اصفهان با داشتن ۸ هزار و ۳۰۹ کیلومتر شبکه جمع آوری و ۵۰۰ کیلومتر خط انتقال، نزدیک به ۱۳ درصد از کل شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب در کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=8702

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.