• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5
هنر و رسانه:

درخشش صداوسیمای مرکز اصفهان در نخستین یادواره تولیدات رسانه ای مکتب شهید سلیمانی در بین مراکز صداوسیمای استانها

  • کد خبر : 3515
  • ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۹:۲۹
درخشش صداوسیمای مرکز اصفهان در نخستین یادواره تولیدات رسانه ای مکتب شهید سلیمانی در بین مراکز صداوسیمای استانها
یک نشان (تندیس) ، چهار لوح افتخار، جایزه ویژه و عنوان اثر برتر در نخستین یادواره تولیدات رسانه ای مکتب شهید سلیمانی به صداوسیمای مرکزاصفهان تعلق گرفت.

به گزارش ریاح به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکزاصفهان، در مراسم تجلیل از آثار فاخر برتر راه یافته مراکز استانها به نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی  که در اهواز برگزار شد ، اثر “ماجرای یک انگشتر” از آقای مهران عمرانی موفق به کسب نشان (تندیس) سردار سلیمانی و لوح افتخار کمیسیون فضای مجازی این یادواره و اثر ” وقتی حاج قاسم در گزینش رد صلاحیت شد” از آقای محمد براتی در فضای مجازی موفق به کسب لوح افتخار از این یادواره شدند.

اثر ” آرزوی باور نکردنی همسایه حاج قاسم” و اثر ” وقتی ابرها با نام حاج قاسم باریدند” هر دو اثر از خانم آزاده رجبی نیز در بخش فضای مجازی به ترتیب موفق به کسب لوح افتخار و عنوان اثر برتر در این یادواره شدند.

همچنین اثر رادیویی ” ناشنیده ها” از خانم لیلا عسکری موفق به کسب جایزه ویژه داوران و اثر “رزمنده ایرانی” از آقای علیرضا زکی در بخش سرود کمیسیون موسیقی نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی موفق به دریافت لوح افتخار شدند.

نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب سلیمانی به میزبانی خوزستان با ارتباط تصویری مرکز خوزستان با مزار سردار شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار شد و تا ۱۶ دی سالروز شهادت سردار شهید علم الهدی که سال ۵۹ در حماسه هویزه به شهادت رسید، ادامه دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=3515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.