• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش:

خلبانان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش قدرت آتش خود را آزمودند

  • کد خبر : 7422
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
خلبانان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش قدرت آتش خود را آزمودند
در منطقه عملیاتی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، خلبانان بالگرد جنگنده کبرا در عملیات تاخت هوایی،آخرین تاکتیک‌های شلیک موشک‌ها و راکت‌ها و توپ‌های خود را در میدان عمل به رقابت گذاشتند.

به گزارش ریاح، سرهنگ خلبان ستاد بهرام نظری در حاشیه رزمایش پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت: فناوری تلفیق آتش هوایی گردان هجومی این پایگاه با توان آتشباری گردان شکاری، از دستاوردهای مهم و برترسازی است که با همت و تلاش کارکنان فنی و مهندسی هوانیروز و با هدایت و راهبری مستقیم فرمانده  هوانیروز به آن دست یافته‌ایم و امروز و در این مرحله، جوانترین خلبانان ما در اجرای این آتش‌ها، با یکدیگر به رقابت عملیاتی می‌پردازند.

امروز و در ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران، نیروی انسانی متعهد و باورمند، از مهمترین بنیان‌های حرکت جهادی و پیشرفت و تولید قدرت است و مفتخرم که اعلام کنم ،اول اینکه مسلح کردن بالگرد قدرتمند ۲۱۴ به آتش پرحجم و قدرتمند راکت‌اندازها، محصول تلاش نیروهای جوان فنی هوانیروز است و دوم اینکه خلبانان جوانی که در اجرای آتش این دستاورد با هم به رقابت پرداخته‌اند، همه توسط استاد خلبانان متعهد و انقلابی هوانیروز ارتش، آموزش یافته‌اند و واقعیت این است که بیش از اینکه به دستاورد خود افتخار کنیم، به نیروی انسانی پر افتخار خود می‌بالیم.

دانش فنی و توان تسلیحاتی ما در حوزه تسلیح بالگردهای ۲۱۴ کاملا بومی و عملیاتی شده و امروز در سطح جوانترین خلبانان ،به اجرای رقابت در اجرای اتش پرداخته‌ایم.

آنچه که مهم است آمادگی و تلاش روز افزون ما برای ارتقای امادگی رزمی‌مان در اجرای دستورات رهبر فرزانه و فرمانده عظیم‌الشان کل قوا در حراست قدرتمندانه از حریم میهن عزیزاسلامی‌مان است .

پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان، در اولین روز حمله دشمن متجاوز در سال‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی حضور یافت و با پشتیبانی آتش هوایی از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز اجرای عملیات‌های مستقل (بکاو و بکش)نقش موثر و ماندگاری در عزت و پیروزی کشور عزیزمان در دفاع مقدس،داشت.

از آن پس نیز با هزاران ساعت پرواز در عملیات مردمیاری در سیل‌ها و زلزله‌هاو حوادث،نقش خوش خدمت را در ذهن مردم کشورمان به یادگار گذاشته است.

در سال‌های اخیر نیز بالگردهای این پایگاه با استقرار در استان‌های فارس و مرکزی پروازهای خود را در قالب اورژانس هوایی در خدمت به مردم شریف این استان‌ها به انجام می‌رسانند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=7422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.