• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9
مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان:

خدمت به مردم، وظیفه ی مسلمانی و انقلابی ماست

  • کد خبر : 5028
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۲۷
خدمت به مردم، وظیفه ی مسلمانی و انقلابی ماست
محمد نادرالاصلی: هیئت رزمندگان اسلام، یک هیئت فصلی یا هفتگی نیست. این هیئت هر روز فعال است و بر همین اساس به لطف خدا و یاری مردم، در تمامی مشکلات، از سیل خوزستان، لرستان و سیستان و بلوچستان تا زلزله اخیر سی سخت، کنار مردم بوده ایم.

محمد نادرالاصلی مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان در گفتگو با نشریه سراسری ریاح گفت: با همه وجود، در کنار هموطنان عزیزمان در شهر سی سخت که به خاطر زلزله دچار آسیب و مشکلات شده اند، هستیم.

هیئت رزمندگان اسلام، یک هیئت فصلی یا هفتگی نیست. این هیئت هر روز فعال است و بر همین اساس به لطف خدا و یاری مردم، در تمامی مشکلات، از سیل خوزستان، لرستان و سیستان و بلوچستان تا زلزله اخیر شهر سی سخت، کنار مردم بوده ایم.

زلزله دردناک و هولناک منطقه سی سخت، خواب را از چشم ما گرفت و بر اساس وظیفه ای که مسلمانی و ملی و انقلابی به ما حکم می کند، مجموعه هیأت رزمندگان پس از ۲۴ ساعت از شروع زلزله، خود را در منطقه به نوعی حاضر اعلام نمود و نیازمندی های مورد نیاز را احصاء نمود.

نیازمندی ها در مرحله اول در قالب کمک های نقدی به حساب مجموعه رزمندگان واریز گردید، اقلام و وسایل مورد نیاز احصاء شد و بر اساس نیازمندی هایشان ارسال شد.

اکیپ های مرتبط را تجهیز کردیم با امکانات گرمایشی و خوراکی و همچنین سقفی برای سرپناه به منطقه اعزام کردیم. آنها الحمدلله توانستند ده ها خانواده را از وضعیت أسف بار موجود به نحوی از نگرانی خارج شان کنند و امروز به لطف خداوند، سومین گروه نیازمندی های اعلام شده توسط منطقه سی سخت شامل وسایل گرمایشی، پتو، بخاری و وسایل بهداشتی از قبیل ماسک و مواد شوینده در حدود ۲۰ میلیون تومان امروز ارسال می شود.

امیدواریم که با کمک مردم روزانه بتوانیم نیازمندی ها را احصاء بکنیم و هرچند روز یکبار این ارسال را انجام بدهیم تا این مردم از این آلامی که دارند در شب عید، قدری رها بشوند ان شاءا… .

در همین راستا، گروه جهادی هیئت به منطقه اعزام شد و تعداد یکصد عدد پتو، یکصد عدد بخاری برقی، ۲۰۰ دست لباس نو، یکصد عدد بسته لوازم التحریر، ۱۰ قباره چادر مشکی، ۱۰۰بسته ماسک یکبار مصرف و ۱۰۰۰عدد ماسک پارچه ای قابل شستشو بین زلزله زدگان تقسیم شد.

در پایان از همه خیرین و کسانی که ما را در این امر یاری کردند، قدردانی می کنم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=5028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.