• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
شهردار اصفهان:

حمل و نقل شهری اصفهان آماده جابجایی دانش آموزان و معلمان است

  • کد خبر : 1596
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
حمل و نقل شهری اصفهان آماده جابجایی دانش آموزان و معلمان است
شهردار اصفهان گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید، حمل و نقل شهری اصفهان آماده جابجایی دانش آموزان و معلمان است.

به گزارش ریاح نیوز، قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان در ارتباط رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه معلمان و دانش آموزان در شرایط متفاوت سال تحصیلی را آغاز می کنند، اظهار کرد: امیدوارم آغاز متفاوت سال تحصیلی به همراه رعایت همه پروتکل های بهداشتی با خلاقیت مدیران شایسته به ویژه توجه مدیران و برنامه ریزی در شورای آموزش و پرورش، زمینه را برای آرامش دانش آموزان و خانواده آنها فراهم کند.

شرایط کنونی به خاطر ویروس کرونا شرایط سختی است؛ فعلا فعالیت هفته اول مدارس در اصفهان مجازی است اما طبق روال هر سال، پنجشنبه گذشته با حضور مدیرکل آموزش و پروش استان، رئیس شورای شهر و فرمانده پلیس راهور استان در حالی از آمادگی شهر برای شروع سال تحصیلی سخن گفتیم که همدل و همراه شدیم، عرصه آموزش و پرورش هم در شهر ما دچار مشکل نشود.

شهر برای بازگشایی مدارس آمادگی کامل دارد و حوزه حمل و نقل شهری با همه امکانات به ویژه مترو و اتوبوس ها در سراسر شهر آماده جابجایی معلمان و دانش آموزان است تا خللی به امر آموزش که باید قاعدتا دائمی تلقی شود، وارد نشود.

با توجه به تدابیر اتخاذ شده، دانش آموزان هم باید این شرایط را درک کنند چراکه همه در تلاش اند تا دانش آموزان در سلامت تحصیل کنند و نه تنها خود دچار مشکل نشوند بلکه مراقب دیگران هم باشند.

دانش آموزان و دانشجویان آینده شهر هستند و تلاش ما برای ساختن فردایی بهتر برای اینهاست تا در شرایط آرام به تحصیل بپردازند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=1596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.