• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

حقوق رانندگان یکی از حلال‌ترین رزق‌هاست

  • کد خبر : 12235
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
حقوق رانندگان یکی از حلال‌ترین رزق‌هاست
استاندار اصفهان: حقوق رانندگان را یکی از حلال‌ترین رزق‌هاست و اگر حمل و نقل نباشد، نه کشاورزی مناسبی می‌توانیم داشته باشیم و نه در حوزه‌های صنعت، فرهنگ و تحصیل می‌توان دستاوردی داشت، پس باید همیشه قدردان این عزیزان بود.

به گزارش ریاح نیوز، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری استان اصفهان، با یادآوری مناسبت این روز و فرمان تاریخی امام خمینی(ره) اظهار کرد: این ایام یادآور مجاهدت رانندگان بزرگواری است که در سال ۱۳۶۲ با توجه به شرایط بنادر جنوب کشور با فرمان حضرت امام (ره) و لبیک رانندگان به این فرمان یکی از بحران‌های جدی آن مقطع برطرف شد.

وی رانندگان را از نقش آفرینان مهم کشور دانست و افزود: هر کشوری روزهای به یاد ماندنی مختص به خودش را دارد و ملت ایران نیز در بزنگاه‌های مختلف نقش‌آفرینی متفاوتی داشتند و مردم باید بدانند که امنیت و آسایش امروز مرهون همان نقش آفرینی‌هاست.

مرتضوی با اشاره به مجاهدت رانندگان در بحران‌های مختلف کشور خاطرنشان کرد: رانندگان ما در دوران دفاع مقدس یکی از اقشار موثر و مخلص بودند و نقش ویژه‌ای در ایجاد و ثبات امنیت کشور داشتند، همچنین در سیل و زلزله مانند سیل خوزستان، همیشه حضور موثر و مجاهدانه داشتند.

استاندار اصفهان به نقش رانندگان در حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: در همین ایام اخیر هم وقتی رسانه‌های وابسته به بن سلمان سعودی سعی در سوریه‌سازی ایران داشتند، صنف رانندگان خوش درخشیدند و به نوبه خود از تمام خدمات رانندگان و راهداران تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر رشد عزت‌مندانه کشور در ۴۰ سال اخیر تصریح کرد: ما از ذلت دوران طاغوت به این عزت رسیدیم که تفنگداران متجاوز آمریکایی را در خلیج‌فارس دستگیر می‌کنیم و ارتش آمریکا برای آزادی آن‌ها التماس می‌کردند، ما در حوزه‌ علم و فناوری جزو کشور‌های مطرح هستیم.

مرتضوی ادامه داد: با تبلیغ گسترده رسانه‌های دشمن، خدمات و پیروز‌ی‌های کشور را نمی‌بینیم، امروزه زیرساخت‌های ریلی کشور از رتبه ۲۷ در سال ۵۷، با تمام تحریم‌ها به رتبه ۱۵ دنیا رسیده است، در حمل و نقل ریلی از رتبه ۳۱ به رتبه ۶ رسیدیم، در حمل و نقل هوایی در بخش مسافری رشد ۲۵ برابری و در بخش باری رشد ۱۸ برابری داشتیم.

استاندار اصفهان بیان داشت: در بخش راه‌های روستایی رشد هزار و ۲۵۰ برابری داشتیم و از ۱۰ هزار کیلومتر راه‌هایی که اکثرا خاکی بوده، به آمار ۱۳۰ هزار کیلومتری رسیدیم و در احداث آزادراه‌ها ۸۰۰ درصد رشد داشتیم.

وی حقوق رانندگان را یکی از حلال‌ترین رزق‌ها دانست و تاکید کرد: اگر حمل و نقل نباشد، نه کشاورزی مناسبی می‌توانیم داشته باشیم و نه در حوزه‌های صنعت، فرهنگ و تحصیل می‌توان دستاوردی داشت، پس باید همیشه قدردان این عزیزان بود.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=12235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.