• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته

حضور فعال ذوب آهن اصفهان در همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نمایشگاه بین‌المللی ماینینگ ۲۰۲۱ زاهدان

  • کد خبر : 4689
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
حضور فعال ذوب آهن اصفهان در همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نمایشگاه بین‌المللی ماینینگ ۲۰۲۱ زاهدان
همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه معدن و نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته با حضور محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، داوود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و با مشارکت ده‌ها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان ۲۶ بهمن ماه گشایش یافت.

به گزارش ریاح، همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نمایشگاه بین‌المللی ماینینگ ۲۰۲۱ زاهدان ، رویدادی برجسته در حوزه معادن، صنایع معدنی و ماشین آلات فرآوری و معدنی و تجهیزات معادن کشور است که با توجه به موقعیت بسیار ویژه استان سیستان و بلوچستان در ذخایر معدنی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ، فعالان و صاحب نظران این حوزه را در محیطی کاملا تخصصی و تجاری گرد هم آورده است.

 در این نمایشگاه با توجه به همجواری استان زرخیز سیستان و بلوچستان با کشور های افغانستان و پاکستان و کریدور چابهار، فرصت بسیار مناسبی برای کلیه فعالان حوزه‌های مختلف معدنی فراهم آمده است.

ذوب‌آهن اصفهان با برپایی غرفه‌ در این نمایشگاه حضوری فعال و چشمگیر داشته و پذیرای میهمانان، کارشناسان، مراجعه‌کنندگان و علاقه مندان به این حوزه می‌باشد.

نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته از ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=4689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.