• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

حضور بسیج در جامعه موجب ناامیدی دشمن است

  • کد خبر : 6573
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
حضور بسیج در جامعه موجب ناامیدی دشمن است
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: حضور بسیج در جامعه باعث ناامیدی دشمن می‌شود چرا که آنان از حضور بسیجیان در همه عرصه‌های نظام بیم دارند و این نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان است.

  به گزارش ریاح، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در جمع بسیجیان شهرستان چادگان اظهار داشت: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی دلسرد کنند تا به اهداف شوم خود برسند اما غافل از آنکه مردم ایران اسلامی پشتیبان ولایت‌فقیه و پای‌بند به خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی هستند و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی بار دیگر دشمنان را ضعیف خواهند کرد.

حضور بسیج در جامعه باعث ناامیدی دشمن می‌شود به‌طوری دشمنان از حضور بسیجیان در همه عرصه‌های نظام بیم دارند و این نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان است.

علی‌رغم همه تهدیدات و محدودیت‌های دشمنان انقلاب اسلامی جبهه مقاومت روزبه‌روز استوارتر از گذشته در مقابل استکبار جهانی آمریکا ایستاده است تا پایه‌های ظلم در جامعه جهانی اسلامی را خشک کند.

حضور گسترده اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، نشانه وجود امنیت ملی، استقلال، آزادی و اقتدار کشور است.

حضور پرشور در انتخابات در جهت پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی بسیار مهم است و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در این انتخابات باشیم تا باعث خنثی شدن توطئه دشمنان علیه جمهوری اسلامی شود.

دشمنان بدانند مردم ایران به کوری چشم آنان در انتخابات مشارکت گسترده خواهند داشت چرا که انتخابات صرفا برای انتخاب رئیس‌جمهور نیست بلکه هر رأی ملت موشکی است به قلب قدرت‌های استکبار جهانی که می خواهند مردم را دلسرد کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=6573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.