• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد:

جوان ۲۷ساله باسقوط از کوه صفه جان باخت

  • کد خبر : 5775
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
جوان ۲۷ساله باسقوط از کوه صفه جان باخت
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد: مرد ۲۷ ساله به دلیل سقوط از کوه صفه جان خود را از دست داد.

به گزارش ریاح، فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حادثه سقوط از محدوده غربی کوه صفه در ساعت ۲۳ و ۵۴ دقیقه توسط کوهپیمایان در مجموعه کوهستانی صفه به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

در این حادثه جوان ۲۷ ساله از کوه سقوط کرده است، اکیپ آتش نشانان از ایستگاه شماره ۱۲ به همراه سرآتشیار علیدادی مدیر منطقه دو عملیاتی و آتشیار دوم صفدریان سرپرست اکیپ امداد در ارتفاع سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

فرد حادثه دیده قبل از رسیدن آتش نشانان در اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود، جسد این مرد جوان توسط اکیپ اعزامی به پایین منتقل و تحویل عوامل انتظامی شد.

این عملیات حدود ۶ ساعت در دل شب و با دشواری های محیطی زیاد به جهت انتقال محبوسین و جسد فرد حادثه دیده به طول انجامید. دو نفر خانم و یک نفر آقا هم که توان پایین آمدن را نداشتند از همان منطقه توسط اکیپ امداد و نجات سازمان آتش نشانی اصفهان به محل امن منتقل و از این حادثه نجات یافتند.

به همشهریان توصیه می‌شود موارد ایمنی مرتبط با کوهنوردی و کوهپیمائی را رعایت کنند، عدم آشنایی به فنون کوهنوردی، نداشتن تجربه و تجهیزات لازم، صعود از مسیرهای صعب العبور و عبور ممنوع، انتخاب زمان نامناسب برای صعود، شرایط جوی ناپایدار و انجام رفتارهای پرخطر می‌تواند عامل اصلی اینگونه سقوط‌ها باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=5775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.