• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

جشنواره رمضانی “ماه امید نسل فیروزه” در استان اصفهان برگزار می شود

  • کد خبر : 9296
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۱۶
جشنواره رمضانی “ماه امید نسل فیروزه” در استان اصفهان برگزار می شود
جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از برگزاری جشنواره نسل فیروزه‌ای در ماه مبارک رمضان با محوریت پایگاه‌های بسیج مساجد این استان خبر داد.

به گزارش ریاح، سردار علی مقوا ساز جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در جمع فرماندهان پایگاه بسیج استان ضمن تشکر از بسیجیان که در سال گذشته با فعالیت‌های خود اتفاقات بزرگی را رقم زدند، اظهار کرد: دشمن در جنگ نرم به دنبال این است که زنجیره تواصی به صبر و حق را قطع کند و با وارانه جلوه دادن حقایق ناامیدی را در میان مردم رواج دهد.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق قطع زنجیره تواصی این است که ما در مسجد مشغول انواع فعالیت‌های مختلف فرهنگی و تربیتی و برگزاری محافل دینی باشیم و دیگر افراد را به این امر توصیه نکنیم.

جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان افزود: اگر زنجیره مومنین متصل باشند ما به سمت جامعه اسلامی پیش می‌رویم اما اگر این اتفاق نیفتاد مومنین در انجام کارهای خیر احساس تنهایی و نا امیدی می‌کنند و بعد از آن انگیزه حرکت از آنها گرفته می‌شود.

مقوا ساز تاکید کرد: ما باید با ارتباط گیری و یک برنامه ریزی از نگاه فردی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، برگزاری محافل مذهبی به یک رویکرد جمعی همراه با دعوت و توصیه به دیگران در محلات خود، روی بیاوریم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان هشدار داد: دشمن با استفاده از رسانه‌های خود به دنبال وارانه نشان دادن حقایق است، مثلاً اگر منکری هرچند کم در جامعه اتفاق بیفتد آن را بزرگ جلو می‌دهند و بارها و بارها آن را در مقابل چشم‌ها و اذهان قرار می‌دهد اما این همه فعالیت‌های خیر و معروف‌هایی را که در جامعه رواج دارد کوچک و کم نشان می‌دهد و حذف کند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما در بسیج و مساجد این است که محلات خود را سرشار از فضای خدمت به مردم، معروفات دینی، محافل مذهبی قرار دهیم و با نشان دادن حقایق همراه با دعوت و توصیه به دیگران امید به فعالیت‌های خیر را در محلات خود زنده نگه داریم.

مقوا ساز با بیان اینکه مقام معظم رهبری تبیین را وظیفه همه غم گساران اسلام و انقلاب دانستند گفت: یکی از مصادیق تبیین همین استفاده از ماه مبارک رمضان و قدرت محافل و جوامع دینی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه جنگ امروز جنگ اراده‌ها است و هر کسی که اراده قوی‌تری دارد پیروز خواهد بود گفت: در دنیا هزینه‌های کلانی می‌کنند که اراده‌ی جوانان ما را بگیرند اما اگر اراده‌ی ما در مساجد و حسینیه‌های و محافل دینی جمع شوند قطعاً اراده‌ی دشمن در جنگ نرم با ما شکست می‌خورد و ما باید مسجد به مسجد، محله به محله، سنگر به سنگر یک جبهه‌ای مستحکم در مقابل اراده‌ی دشمنان درست می‌کنیم.

مقوا ساز با اشاره به آیات قرآن گفت: خداوند متعال وعده‌ی داده که اگر ایمان داشته باشیم، نسبت به دشمنان برتری خواهیم داشت و اگر ما با حضور فعال جوانان انقلابی و بسیجی فعالیت‌های مختلفی را در حوزه‌های معنویت افزایی و خدمت‌رسانی و نشاط آفرینی در محلات خود شکل بدهیم و امید را در محلات زنده نگه داریم قطعاً دشمن علی رغم دست و پا زدن کاری از پیش نخواهد برد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رمضانی “ماه امید نسل فیروزه‌ای” در استان گفت: در این جشنواره پایگاه‌های بسیج و مساجد می‌توانند تصاویر اقدامات خود در ایام ماه مبارک را به آدرس‌های جشنواره رمضانی ۱۴۰۱ “ماه امید، نسل فیروزه‌ای” ایتا maheomid@ روبیکا maheomidesf@ و سایت جشنواره maheomid.ir ارسال کنند و هرشب به قید قرعه به مساجد و پایگاه‌های فعال، در برنامه‌ای که با همین عنوان از سیمای استان پخش می‌شود جوایزی اهداء خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=9296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.