• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
استانها/زنجان

تولید و توزیع ۲ میلیون ماسک توسط بسیجیان زنجانی

  • کد خبر : 1280
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۵۷
تولید و توزیع ۲ میلیون ماسک توسط بسیجیان زنجانی
فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا بسیجیان زنجانی با برپایی کارگاه‌ها اقدام به تولید و توزیع ۲ میلیون عدد ماسک کرده‌اند.

به گزارش ریاح نیوز به نقل از فارس محسن سهندی گفت: بانوان زنجانی از دوران هشت سال دفاع مقدس تا به امروز ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های امام، شهدا و ولایت ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه بانوان انقلابی امروز با تولید روزانه هزاران ماسک، بخش مهمی از نیاز جبهه مقابله با ویروس کرونا را تأمین می‌کنند، اضافه کرد: بسیج شهرستان با راه‌اندازی پنج کارگاه صنعتی و بیش از ۵۰ کارگاه خانگی ماسک دوزی اقدام به تولید ماسک کرده است.

وی از تولید بیش از ۲ میلیون عدد ماسک توسط کارگاه بسیج خبر داد و افزود: این ماسک‌ها به مراجع و مراکز بهداشتی و همچنین قشر کم برخوردار جامعه تحویل داده شده است.

سهندی همچنین از تولید ۶۵ هزار لباس ایزوله برای کادر بیمارستانی توسط خواهران با کمک خیرین زنجانی خبر داد و خاطر نشان کرد: همچنین ۱۰ هزار عدد شیلد پزشکی نیز توسط این بانوان تهیه و توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه این تولیدات به صورت حرفه‌ای و بر اساس پروتکل و استاندارد‌های علوم پزشکی تهیه و تحویل مراکز درمانی شده است، ادامه داد: بسیجیان شهرستان زنجان در قالب ۴۰ گروه سازماندهی شده برای خدمت‌رسانی فعال هستند.

وی با بیان اینکه بسیجیان زنجانی در چهار محور غربالگری، ضد عفونی معابر، تولید ماسک و برپایی ایستگاه‌های سلامت فعالیت می‌کنند، گفت: راه‌اندازی و تجهیز نقاهتگاه‌های ویژه یکی دیگر از فعالیت‌های بسیج بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=1280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.