• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9
دیدار مدیرعامل و اعضاء هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان؛

تولیدات ایرانی با بهترین کیفیت به مردم ارائه شود

  • کد خبر : 3454
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۹:۳۲
تولیدات ایرانی با بهترین کیفیت به مردم ارائه شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه محصولات ایرانی با بهترین کیفیت تولید شود، گفت: کیفیت محصولات تولیدی ایرانی در داخل و خارج از کشور زمینه اعتماد مصرف‌کنندگان را فراهم کرده و استقبال دائمی آنان را به همراه دارد.

به گزارش ریاح، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در دیدار مدیرعامل و اعضاء هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان اظهار داشت: پالایشگاه اصفهان با افزایش تعداد محصولات و افزایش کیفیت در روند تولید، توانسته است توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را اجرایی کرده و از خام فروشی جلوگیری کند.
با توجه به ضرورت رونق تولید در کشور، مردم هنگامی که کیفیت محصولات تولیدی ایرانی را ببینند بدون شک مصرف کالای خارجی را کنار می‌گذارند و اگر محصولات به کشورهای دیگر صادر شود، مردم این کشورها جنس ایرانی را مرغوب‌ترین کالا می‌دانند و از آن استقبال می‌کنند.
با توجه به موانع قرار گرفته بر سر راه تولید، همه کارشناسان و عموم مردم می‌دانند زمانی رسیده است که اقتصاد کشور باید بر پایه افزایش کیفیت محصولات، جلوگیری از فساد و ایجاد رانت، حمایت از تولیدکنندگان، کنترل قیمت ارز، تأمین مواد اولیه برای بخش تولید و غیره رونق بگیرد، مادامی که اقتصاد کشور متکی به نفت و تک محصولی باشد شاهد تأثیرپذیری اقتصاد کشور از تحریم‌ها و افزایش قیمت دلار خواهیم بود.

تولید گازوئیل یورو ۵ از سال آینده در اصفهان

مرتضی ابراهیمی مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با بیان اینکه حدود ۴ هزار نفر در پالایشگاه اصفهان مشغول به کار هستند، اظهار داشت: همه بنزین‌های تولیدی در این پالایشگاه استانداردهای جهانی یورو ۵ را دارد، این پالایشگاه ۲۰ درصد فرآورده‌های سوختی کشور را تولید می‌کند و نیاز ۱۶ استان کشور را پوشش می‌دهد.
تا سال آینده تولید گازوئیل نیز استاندارد یورو ۵ را دریافت می‌کند، پروژه‌های مختلفی تا ۵ سال آینده برای این پالایشگاه در نظر گرفته شده است تا فرآورده‌های مختلف با کیفیت روز جهانی تولید شود.
کمک مالی ۹ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای مقابله با بیماری کرونا و توزیع یک میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده رایگان به همه ارگان‌ها، توزیع یک میلیون ماسک رایگان از جمله اقداماتی است که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی انجام شده است همچنین قرار است یک هزار و ۵۰۰ تبلت دانش‌آموزی در اختیار آموزش‌وپرورش قرار گیرد تا میان دانش آموزان محروم توزیع شود.  


مجید اعظمی رئیس هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان اظهار داشت: پالایشگاه اصفهان تنها پالایشگاهی است که پروژه‌های مختلف در آن در حال انجام و توسعه است، بدون شک این پالایشگاه نیازمند حمایت سیستم اجرایی استان اصفهان است.  
بخشی از این پالایشگاه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شده که پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت چشمگیری داشته است، همچنین شهرک انرژی اصفهان دارای صنایع هم‌جواری همچون پتروشیمی، روغن سازی و قیرسازی است؛ واحد قیرسازی، بزرگ‌ترین قیرسازی دنیا است، واحد روغن‌سازی  بزرگ‌ترین واحد خاورمیانه است و صنایع شیمیایی آن نیز یکی از ارز آورترین شرکت‌ها به شمار می‌رود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=3454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.