• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای:

توسعه کشور در گرو تربیت افراد توسعه یافته است

  • کد خبر : 7556
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
توسعه کشور در گرو تربیت افراد توسعه یافته است
معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: توسعه کشور در گرو تربیت افراد توسعه یافته است و آموزش مهارت‌ها در این زمینه نقش بسزایی دارد.

به گزارش ریاح، محمدرضا شاه پسند معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در حاشیه بازدید از سومین مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر با بیان اینکه آموزش مهارت‌ها در حوزه صنعت ساختمان باید توسعه یابد، اظهار داشت: البته تاکنون در این حوزه اقدامات خوبی صورت گرفته است.


وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر که مهارت استفاده از آجر با نمای خشک برای کاهش مصرف انرژی را آموزش می‌دهد در نوع خود جای قدردانی دارد، تصریح کرد: انرژی‌های تجدید ناپذیر در کشور روبه نابودی است و باید به این امر توجه ویژه صورت گیرد.


معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه توسعه کشور در گرو تربیت و آموزش افراد توسعه یافته است، ادامه داد: آموزش از جمله ارکان توسعه یافتگی است در این زمینه سعی داریم از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز استفاده کنیم و سازمان فنی و حرفهای نیز به عنوان ناظر فعالیت داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در اصفهان شاهد توسعه ارتباط خوب بخش خصوصی و فنی و حرفه‌ای هستیم، افزود: بخش خصوصی باید مهارت را درک کند تا بتواند بهره برداری درستی از تولیدات خود نیز داشته باشد.


شاه پسند در ادامه در خصوص برخی از رفتارهای سلیقه‌ای مدیران فنی و حرفهای در کشور در زمینه حضور مربیان آموزشی در دوره‌های تخصصی که از سوی برخی از صنایع و دستگاههای برگزار می‌شود، گفت: در این زمینه با توجه به رویکرد جدید رئیس سازمان فنی و حرفهای کشور بازنگری‌هایی را در دستور کار داریم.


وی تاکید کرد: وقت و هزینه‌ای دارد برای این امر صرف میشود و مدیران باید بدانند انتخاب افراد نامناسب هیچ بازخوردی نخواهد داشت.
معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اضافه کرد: حضور اساتید دانشگاه‌های اصفهان ودیگر استانهای کشور در مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر در نوع خود جالب توجه است و این امر بیانگر سطح بالای این مسابقات است.


وی با بیان اینکه فضای نمایشگاه بین المللی اصفهان نیز جاب قدردانی دارد، ابراز داشت: جانمایی این پروژه فرصت خوبی برای بازدید بهتر را برای مخاطبان در نمایشگاه‌ فراهم می‌کند.


شاه پسند ادامه داد: همچنین استفاده از فناوری‌های نوین در ساخت این نمایشگاه قابل توجه بوده و با سلیقه و درخور اصفهان ساخته شده است.


حضور نمایندگان ۱۲ استان کشور در مسابقات نماچینی آجر


همچنین رضا چینی، رئیس سومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر نیز در این برنامه با بیان اینکه نمایندگانی از ۱۲ استان کشور در این دوره از مسابقات حضور یافته‌اند، گفت: این امر برای ما جای خوشحالی دارد که اساتید دانشگاه خود در این مسابقات حضور یافتهاند.
وی افزود: مسابقات با دلیل رعایت حال شرکت کنندگان امسال به سه روز کاهش یافته است از سوی دیگر نیز باید توجه داشت که آجر نمای خشک در حداقل زمان قابل اجرا است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=7556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.