• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
صداوسیمای مرکز اصفهان:

تله فیلم “رویای طبقه پایین” در اصفهان کلید خورد

  • کد خبر : 2054
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
تله فیلم “رویای طبقه پایین” در اصفهان کلید خورد
مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان با حضور در محل لوکیشن تله فیلم رویای طبقه پایین، از پشت صحنه ضبط این تله فیلم بازدید و با عوامل تولید آن دیدار کرد.

به گزارش ریاح نیوز، آقای عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان در بازديد از پشت صحنه تولید تله فیلم “رویای طبقه پایین” در منطقه ای از شهراصفهان، با تاکید براینکه برای ارتباط بیشتر مردم با رسانه ملي و تولید برنامه های تاثیر گذار بيش از هر زمان باید تلاش کنیم، گفت: امید آفرینی ، خودباوری و نشاط در تولید برنامه ها حاكميت دارد و تولیدات استانی با محتوا و موضوعات روز جامعه ویژه نوجوانان و جوانان در اولویت قرار دارند.

باتوجه به ظرفيت خوب توليدات و آثار ارزشمند اصفهان و پخش از شبكه هاي سراسري، تله فیلم “رویای طبقه پایین” به مدت ۹۰ دقیقه با موضوع اجتماعی و با هدف ارشادی تربیتی ویژه نسل جوان با مشارکت بخش خصوصی در شبکه اصفهان تولید می شود.

تله فیلم “رویای طبقه پایین”به نویسندگی و کارگردانی احسان سلطانیان داستان دختری اهل تهران به نام مریم را روایت میکند که در اصفهان دانشجوی رشته سینما می باشد و در طبقه دوم یک ساختمان سه واحدی در اصفهان زندگی می کند. یک روز که وی آماده می شود تا برای جشنواره ای که فیلم کوتاهش در آن کاندیدای جایزه شده به مشهد برود، پرستار طبقه پایین نزد وی می آید و می گوید برای فرزندش حادثه ای پیش آمده و باید به بیمارستان برود و از او می خواهد تا یک ساعتی تا آمدن نوه پیرزن که در راه است، پیش پیرزن بماند و از او مراقبت کند، مریم هم با توجه به شرایط پرستار قبول می کند ولی آمدن نوه پیرزن به درازا می کشد و در ادامه شاهد اتفاقات دیگری در این داستان هستیم.

تله فیلم “رویای طبقه پایین” به تهیه کنندگی جلال احمدی و بازیگرانی چون متین ستوده، مینا جعفرزاده، مهران هادی، اکبر دباغیان، غلام حسین سلطانیان، علی عابدی، جلال احمدی، شمیلا تابش، شهاب غزالی، سیاوش چراغی پور، سارا ساور، آیلین نوشاد، محمد صفری و… در حال تولید است.

عوامل تولید: سرمایه گذار و مجری طرح: بهمن مارانی، ناظر کیفی حمیدرضا هدایی، مدیرفیلمبرداری مجید محسنی، تدوین مهدی دهقان، مدیرصدابرداری حسین حجازی، طراح صحنه و لباس رضا حاجی درویش، گریم نفیسه علیزاده، مدیرتولید امید نصوحی، مدیربرنامه ریزی احسان اکلیلی، دستیار اول کارگردان مهران هادی، دستیار اول تصویربردار محسن شکرالهی، منشی صحنه پونه خامین، عکاس فروغ سلطانیان و صالح احمدی، مدیرتدارکات حمید تربتیان.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=2054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.