• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

تقویت بازار ارتباطات کشور تنها با استفاده از فضای تعاملی امکان پذیر است

  • کد خبر : 5214
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
تقویت بازار ارتباطات کشور تنها با استفاده از فضای تعاملی امکان پذیر است
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست راهکارهای هم افزایی خدمات تلفن ثابت اظهار داشت: فضای فعلی شرکت مخابرات ایران، فضای همدلی و تعامل با تمام فعالان حوزه ارتباطات به دور از شعارزدگی با هدف تقویت کل بازار است.

به گزارش ریاح، مجیدسلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید برضرورت توجه تمام شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی به لزوم هم افزایی وهمگرایی به ویژه در شرایط حاضر حوزه ثابت گفت: برگزاری اینچنین نشست هایی و پایبندی به تفاهم وتعامل، جهش قابل ملاحظه ای را در فضای رقابتی سالم بین بازیگران عرصه ارتباطات ثابت به وجود خواهدآورد.

ضمن تاکید بر اینکه فضای همکاری ، توسعه کار با فعالان حوزه ICT در شرکت مخابرات وجود دارد، از امکانات مخابراتی که توسط گذشتگان با تلاش به دست آمده در یک رقابت سالم همه شرکت ها می توانند استفاده کنند تا کشور در حوزه ICT رشد کند.

با توجه به اینکه تعامل با شرکت ها و فعالان حوزه ICT شروع شده است و تاکنون چند قراردادهمکاری در این زمینه منعقد شده است، ما آماده همکاری هستیم و علاقه داریم این صنعت در سطح ملی و فراملی رشد کند.

قطعا با صمیمیت و همدلی شرایط حوزه اینترنت ثابت روز به روز بهتر شده وعلاوه بر رفع خطر چالش‌های موجود، هم از لحاظ تعرفه وهم از لحاظ سرمایه گذاری، رشد متوازنی در صنعت ارتباطات ثابت به وجود می آید.

باید بتوانیم خدمات بهتری را به مردم و مشتریان ارائه دهیم،ضمن اینکه همکاری و تعامل با دیگر شرکت ها و به خصوص شرکت های دانش بنیان و تمام نهادهای زیرمجموعه ارتباطات وفناوری اطلاعات باید سرلوحه فعالیت های ما قرارگیردباید برنامه ریزی درستی با بازیگران این عرصه داشته باشیم.

با توجه به اینکه باید فضای رقابتی را با همکاری و رفاقت توام کنیم، با صمیمیت و همدلی ما را به اهداف مان می رساند و خدمات بهتری در کشور ارایه می شود.

در حال تدوین برنامه راهبردی شرکت به‌خصوص برنامه‌های مربوط به سال ۱۴۰۰ با همراهی هیئت مدیره هستیم که تقویت زیرساخت های حوزه ارتباطات ثابت در راستای تحقق شبکه ملی اطلاعات درلایه‌های مختلف از جمله مهمترین این برنامه ها در گام نخست است.

برنامه تعاملی شرکت مخابرات ایران، هماهنگ با دیگر شرکت های این حوزه خواهد بود ،همچنین ارایه محتوا و خدمات ارزش افزوده در قالب یک تیم مشخص درحال فعالیت است تا بتوانیم وظیفه غیر مستقیم خود را در حوزه محتوا انجام داده ودراین بخش، دغدغه ای نداشته باشیم.

درحال حاضر، ۹میلیون خانوار و حدود ۴۰میلیون نفر از خدمات ارائه دهندگان اینترنت ثابت استفاده می کنند و از اهداف مهم در سال ۱۴۰۰، همکاری در تهیه وتدوین محتوای خدمات ارزش افزوده در شأن خانواده بزرگ ارتباطات وفناوری اطلاعات کشور است.

از همفکری و همکاری شرکت های حوزه ICT کشوراستفاده می کنیم. همه ما در یک کشتی هستیم و نباید اجازه دهیم کسی این کشتی را آسیب بزند تا بتوانید به مقصد نهایی برسیم.

ساختار بخشی منسجم و هدفمند به اهداف شرکت مخابرات ایران در قالب اتاق فکری با حضور تمام اپراتورها در برنامه آینده شرکت قرار دارد تا به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=5214
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره کل ارتباطات واموربین الملل شرکت مخابرات ایران
  • 262 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.