• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
اجتماعی

تعطیلی مراکزتعویض پلاک در تمامی «مراکز» استان‌ها/ پیگیری وکالتنامه‌های منقضی در دستورکار

  • کد خبر : 2454
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
تعطیلی مراکزتعویض پلاک در تمامی «مراکز» استان‌ها/ پیگیری وکالتنامه‌های منقضی در دستورکار
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از تعطیلی مراکز تعویض پلاک در تمامی مراکز استان‌ها خبر داد و گفت: مراکز شماره گذاری در شهرهایی با وضعیت نارنجی، زرد و سفید کرونایی، تعطیل نبوده و فعال است

 به گزارش ریاح، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت فعالیت مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری پلیس راهور در سراسرکشور با توجه به وضعیت متفاوت کرونایی اظهار داشت: با ابلاغ ستاد ملی کرونا و با توجه به وضعیت قرمزکرونا، مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در همه مراکز استان‌ها به مدت دو هفته ‌تعطیل است.

وی گفت: تمامی مراکز استان‌ها در وضعیت قرمز بوده و مراکز تعویض پلاک در آنها تعطیل هستند، اما در  شهرهایی که در وضعیت نارنجی، زرد و سفید قرار دارند مراکز شماره گذاری فعال هستند.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص فعالیت مراکز شماره‌گذاری در استان تهران اعلام کرد: استان تهران در این موضوع به صورت یکپارچه دیده شده و با توجه به وضعیت قرمز، تمام مراکز تعویض پلاک ‌در استان تهران به مدت دو هفته تعطیل است.

سرهنگ محمدی در پاسخ دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت اعتبار وکالتنامه‌های خرید و فروش خودرو که در مدت این دو هفته منقضی می‌شوند گفت: پلیس پیگیر وکالتنامه‌های منقضی از مبادی ذی‌ربط است تا این وکالتنامه‌ها به مدت روزهای تعطیل، تمدید شوند.

وی با اعلام این مطلب که پلیس موافق خرید و فروش وکالتنامه‌ای خودرو به دلیل بروز مشکلات احتمالی نیست، خاطرنشان کرد: اگر خریدار و فروشنده به صورت وکالتی می‌خواهند خودرو را معامله کنند، به این نکته توجه داشته باشند که با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی مراکز شماره‌گذاری در شهرهای قرمز، اعتبار سه ماهه برای وکالتنامه‌ها قائل شوند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=2454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.